26.11.2018 / 00:00
StoryEditor

Kolejna odsłona projektu Dobre Składniki firmy Wawel jest skierowana do młodych

(Fot. materiały prasowe)
Pod hasłem „Robimy to dobrze. Z Dobrych Składników” ruszyła kolejna odsłona kampanii wspierającej projekt „Dobre Składniki” marki Wawel. Ma na celu dalsze budowanie świadomości na temat pionierskiego projektu marki. Obecnie już wszystkie produkty marki mają krótszy skład. Tym razem Wawel stawia na uproszczenie komunikacji i dotarcie do młodego konsumenta.

Po półtora roku od premiery projektu „Dobre Składniki” Wawel rusza z kolejną odsłoną kampanii. Zaplanowano szeroko zakrojone działania z intensywną kampanią digitalową, która bę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 14:37
StoryEditor
Makro Polska obawia się, że wdrożenie systemu kaucyjnego może być realną barierą dla całego rynku dystrybucji
Butelkomat w sklepie sieci Lidl, zdj. ilustracyjne (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

System kaucyjny to temat na czasie. Co ciekawe, w naszych wewnętrznych rozmowach dochodzimy do wniosku, że wielu kluczowych producentów nie jest gotowych na deklarację wprowadzenia wymogów systemu kaucyjnego nawet od 1 stycznia 2026 roku. To jest realna bariera dla całego rynku dystrybucji. Komentuje Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego w Makro Polska.

Menedżer ostrzega, że jeśli kluczowi gracze – dostawcy produktów z branży FMCG, szczególnie producenci napojów, od których zaczyna się cały proces budowania systemu kaucyjnego –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 12:52
StoryEditor
Orlen rozwinie ofertę gastronomiczną. Jednym z priorytetów będą inwestycje w automaty vendingowe
Na zdj. sklep O!Shop na stacji paliw Orlenu (fot. mat. prasowe)

- Jednym z naszych priorytetów będzie rozwój oferty vendingowej. Obecnie automaty vendingowe na naszych stacjach są wciąż nieliczne, ale planujemy wdrożyć rozwiązania na znacznie szerszą skalę. Chodzi o stacje bazujące na vendingu z pełną ofertą gastronomiczną, która obejmie również gorące posiłki. To zupełnie nowa jakość, którą zamierzamy rozwijać - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych w Orlenie.

Ostatnia kampania promocyjna była jedną z większych w ostatnich latach. Czy była odpowiedzią na strategię Żabki, która zmienia model działania z typowej sprzedaży detalicznej na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:17