22.11.2018 / 12:05
StoryEditor

Janusz Idczak, Mondelez Polska: Milka żyje sportami zimowymi

Podpisanie umowy sponsorskiej Mondelez Polska i PZN. Od lewej: Beata Kucejko, dyrektor marketingu marki Milka w Mondelez Polska, Adam Małysz, dyrektor w PZN, Apoloniusz Tajner, prezes PZN i Janusz Idczak, prezes Mondelez Polska (Michał Kokoszkiewicz)
Producent słodyczy podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Narciarskim i będzie wspierał narodową drużynę skoczków. Janusz Idczak, prezes polskiego oddziału firmy Mondelez w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że nowa strategia marketingowa marki Milka, przełoży się na poprawę wyników sprzedaży w niełatwym, pierwszym kwartale 2019 roku.

Mondelez, przez markę Milka, będzie jednym ze sponsorów Polskiego Związku Narciarskiego. Skąd decyzja o podjęciu współpracy?

W polskim biurze firmy Mondelez często rozmaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 13:02
StoryEditor
E-grocery to nowy standard zakupów świątecznych. Jak zmienili się konsumenci i ich zachowania zakupowe?
Dostawa produktów spożywczych z Frisco

Platforma Frisco, lider rynku e-grocery, odnotowuje systematyczny, blisko 20-procentowy wzrost zamówień rok do roku oraz rosnącą wartość koszyka zakupowego.

Zakupy spożywcze online stają się coraz bardziej popularne, szczególnie w okresie świątecznym. Polacy coraz chętniej wybierają zakupy w sieci jako alternatywę dla tradycyjnych s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 12:26
StoryEditor
Pyszne.pl rozszerza ofertę o kolejną kategorię produktową. Usługa może się spodobać nie tylko zakochanym
Nowa usługa w Pyszne.pl (Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl uruchomiła usługę pod nazwą Ekspres Kwiatowy. W ramach partnerstwa z serwisem E-kwiaty.pl będzie dostarczać świeże kwiaty. Usługa jest już dostępna w 16 miastach w Polsce.

Pyszne.pl nawiązało partnerstwo z platformą E-kwiaty.pl i rozszerza swoją ofertę o produkty spoza segmentu spożywczego. W ramach dostępnej od listopada usługi klienci mogą za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:29