15.11.2018 / 13:31
StoryEditor

IQS na KSiP2018: Znajomość typów konsumenckich pozwala idealnie dostosować przekaz marketingowy

Dorota Peretiatkowicz, business unit manager oraz Dawid Mazur, senior research manager IQS (fot. Wiadomości Handlowe )
Przekąskowi odkrywcy i beztroscy hedoniści – to dwa z pięciu typów konsumenckich, diametralnie różniących się postawami wobec kupowanych produktów. Trzeba to wiedzieć, jeśli chcemy trafić do niech z odpowiednim przekazem marketingowym. Przekąski to bowiem produkt impulsowy – klient bierze go z półki i wychodzi. Musimy sprawić, by w tej krótkiej chwili konsument przestał myśleć o cukrze zawartym w batonie i sięgnął po produkt z myślą o przyjemności – mówią eksperci IQS, podczas podczas Kongresu Słodycze i Przekąs ki 2018.

Uniwersum oferowanych na rynku przekąsek przypomina bogactwem rafę koralową. Przekąski towarzyszą nam każdego dnia, niektóre jemy codziennie, inne w wyjątkowych okoliczno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 16:44
StoryEditor
Alkohol i papierosy muszą być droższe. Minister zdrowia z apelem do ministra finansów
Izabela Leszczyna uważa, że alkohol i papierosy są w Polsce zbyt tanie (fot. Shutterstock)
- Minister finansów, i rozmawiałam z nim o tym, powinien zwiększyć akcyzę na alkohol i papierosy - powiedziała minister zdrowia Izabela Leszczyna na antenie TVN24. Szefowa MZ przekonywała, że w Ministerstwie Finansów są analizy, z których wynika, że napoje alkoholowe i papierosy są w Polsce najtańsze w Europie.

O ile zatem powinna wzrosnąć akcyza? Tego Izabela Leszczyna już nie zdradziła. Przypomnijmy, że zgodnie z tzw. mapą drogą przygotowaną przez Ministerstwo Finansów jeszc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 14:09
StoryEditor
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]
Delikatesy Merkus w Sopocie (fot. Merkus)
Delikatesy Merkus, trójmiejska sieć sklepów założona i zarządzana przez braci Jacka i Marka Theusów, nieustannie ewoluuje. Firma stawia na jakość, wyjątkowe doświadczenia zakupowe i dostosowywanie przestrzeni handlowych do lokalnych rynków.

Założona w 1991 r. sieć Delikatesy Merkus posiada obecnie 13 sklepów w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Operator od samego początku koncentruje się na wysokiej jakości obsłudze oraz st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 02:20