27.12.2018 / 15:12
StoryEditor

Ekspert z firmy Nielsen: Grudzień to kluczowy miesiąc dla sprzedaży żelków

(Fot. Pixabay)
Święta Bożego Narodzenia to obok wakacji kluczowy moment dla rozwoju kategorii żelków.  Przez ostatnie dwa lata z rzędu grudzień odpowiadał za ponad 10 proc. obrotów tego segmentu - podaje Przemysław Maciejewski, ekspert z agencji Nielsen, który specjalnie dla miesięcznika Wiadomości Handlowe i portalu wiadomoscihandlowe.pl przeanalizował rynek cukierków miękkich.

W klasyfikacji Nielsena na kategorię słodyczy nieczekoladowych składa się osiem segmentów: cukierki i lizaki, gumy do żucia, drażetki, batony musli i specjalistyczne, ciastka i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 12:35
StoryEditor
Prawo, które może "zabić" kasy samoobsługowe? W Biedronce czy Lidlu podobne przepisy mogłyby spowodować katastrofę
Kasa samoobsługowa w Biedronce (mat. prasowe)
Gdyby w Polsce zaczęły obowiązywać przepisy podobne do tych, jakie proceduje senat stanowy w Kalifornii, model operacyjny rozwijany obecnie m.in. przez sieci Biedronka i Lidl, polegający na przekierowaniu dużej części klientów do kas samoobsługowych, by odciążyć personel sklepów i usprawnić obsługę kasową, uległby poważnemu zakłóceniu. Niektóre sieci mogłyby całkowicie wycofać się z tej technologii.

Wielkie sieci handlowe, na czele z Biedronką i Lidlem, coraz śmielej wprowadzają do sklepów kasy samoobsługowe. Klienci je polubili, a z punktu widzenia detalistów oznaczają on...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:03
StoryEditor
W Polsce wciąż przybywa sklepów internetowych. Ile jest ich obecnie? [DANE]
Firma Dun & Bradstreet Poland prognozuje, że na koniec tego roku będzie działało ponad 70 tys. sklepów internetowych (fot. Shutterstock)
Choć dynamika nowych otwarć w branży e-commerce nieco wyhamowała, to nadal jej tempo jest imponujące. Na koniec czerwca tego roku w Polsce działało o 3,3 tys. sklepów internetowych więcej niż na koniec grudnia roku minionego.

Z danych firmy Dun & Bradstreet Poland, podanych przez "Rzeczpospolitą" wynika, że na koniec czerwca br. w Polsce działało 68,9 tys. sklepów internetowych. Na koniec grudnia ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 17:59