19.03.2018 / 17:39
StoryEditor

Dariusz Orłowski, prezes spółki Wawel: chcemy rosnąć we wszystkich kanałach sprzedaży

Dariusz Orłowski, prezes Wawelu: 2017 rok obfitował w istotne zmiany w spółce (Fot. materiały prasowe)
W 2017 roku Wawel odnotował 113,32 mln zł jednostkowego zysku netto w 2017 r. wobec 85,09 mln zł zysku rok wcześniej – podaje spółka w raporcie rocznym. Producent słodyczy poprawił sprzedaż w segmencie sklepów małopowierzchniowych, w kanale nowoczesnym, a w dyskontach zanotował spadek. Firma zapowiada dalszy rozwój portfolio.

Jak czytamy w piśmie prezesa Dariusza Orłowskiego, prezesa firmy Wawel, podsumowującym ubiegłoroczną działalność krakowskiego producenta słodyczy, miniony rok był okresem wiel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 13:04
StoryEditor
Perspektywy dla sektora DIY na 2025 r. Czy po trzech latach spadków rynek czeka odbicie? Znamy firmy, które w tych warunkach sobie dobrze poradziły
Sklep sieci PSB Mrówka w Kluczborku (fot. Materiały prasowe)

Rok 2024 był kolejnym wymagającym okresem dla branży DIY. Wśród kluczowych wyzwań dla firm działających w tym segmencie należy wymienić m.in. rosnące koszty oraz niski popyt na rynku mieszkaniowym, przekładający się na silny spadek liczby nieruchomości oddanych do użytku. Były jednak firmy, które poradziły sobie świetnie i zanotowały wzrosty, czego wielu graczom nie udało się osiągnąć. Jak wyglądają scenariusze dla branży?

Mijający rok nie był łatwy dla rynku DYI. Branżowi gracze mierzyli się ze sporą ilością problemów, wynikających m.in. z kryzysu ekonomicznego. Maciej Gazda z firmy badawczo-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 16:12
StoryEditor
DM otwiera drogerię nr 50 w Polsce, a Rossmann sklep nr 50 w samej Łodzi. Dystans dzielący konkurentów jest ogromny
Kasa samoobsługowa w drogerii sieci Rossmann

Sieć drogerii DM jest największym konkurentem Rossmanna na rynku Niemieckim, ale na rynku polskim to Rossmann rządzi, a sieć DM stara się ugryźć – na razie – malutki kawałek tortu. Obie sieci otworzyły właśnie swoje placówki w tym samym centrum handlowym.

W Łodzi przy alei Politechniki ruszyła właśnie galeria Nowa Sukcesja, w której sieci Rossmann i DM otworzyły swoje najnowsze drogerie. DM hucznie świętowało uruchomienie 50. skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 07:09