01.09.2016 / 14:32
StoryEditor

Colian z mniejszym zyskiem

Wafelki Familijne firmy Colian (Materiały prasowe)
Colian odnotował 4,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto w II kw. br. wobec 13,1 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Przychody ze sprzedaży sięgnęły 221,72 mln zł i były o 11 mln wyższe niż przed rokiem.

W I poł. br. Colian Holding miał 18,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 28,93 mln zł zysku rok wcześniej. W tym czasie skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 44...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 15:07
StoryEditor
Polacy kupują ubrania ze względu na cenę, jakość i trwałość. Ekologia mało kogo obchodzi

Cena, jakość i trwałość ubrań – to główne czynniki zakupowe, którymi kierują się Polacy. Zaskakująco niski wpływ na zakupy mają kwestie ekologiczne. Najlepiej rozpoznawane i najchętniej wybierane marki przez polskich konsumentów to z kolei m.in. Sinsay, H&M, 4F czy Reserved. To wyniki najnowszego raportu Kondo&Partners Consulting. Pokazuje on, że polskie marki muszą stawiać na innowacyjność i szybko reagować na globalne trendy, by móc skutecznie konkurować z zagraniczną konkurencją.

Firma Kondo&Partners Consulting w lutym opublikowała raport Fashion&Brands: Polska Perspektywa, bazujący na badaniu przeprowadzonym na 1000 polskich konsumentów, którego celem b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 14:33
StoryEditor
Deregulacja gospodarki. Sektor handlu ma wiele własnych pomysłów i postulatów. O co apeluje do rządu?
Czy na deregulacji gospodarki skorzystają przedsiębiorcy z branży handlowej? A jeśli tak, to którzy? (fot. mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)

Polska Izba Handlu wystosowała do premiera Donalda Tuska list otwarty w sprawie deregulacji, nawiązujący do poniedziałkowego wystąpienia szefa rządu. Autorzy wskazują w piśmie, że ich zdaniem segment mikro i MŚP "nie jest traktowany przez legislatora oraz przez rząd w sposób podmiotowy, a kolejne zmiany w przepisach pogarszają jedynie sytuację przedsiębiorców w Polsce".

Polska Izba Handlu, zrzeszająca m.in. Grupę Eurocash, Żabkę, Intermarche, Bricomarche, Odido i Społem, przedstawiła w liście szereg postulatów. Dotyczą one m.in. pensji minimaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:08