17.10.2022 / 17:26
StoryEditor

Ceny produktów PepsiCo w ciągu roku wzrosły o 17 proc.

Koncern PepsiCo poinformował, że w trzecim kwartale firma zanotowała 9 proc. wzrost sprzedaży (fot. Olena Sergienko/Unsplash)
Koncern PepsiCo poinformował, że w trzecim kwartale firma zanotowała 9 proc. wzrost sprzedaży. Przedsiębiorstwo prognozuje, że w nadchodzących miesiącach rosnące ceny napojów i przekąsek wpłyną pozytywnie na wartość przychodów PepsiCo.

PepsiCo podniosło ceny swoich produktów aż o 17 proc. wobec poziomu cen sprzed roku. Podwyżki pomogły firmie podnieść prognozowane perspektywy zysku spółki. Obecnie koncern ocze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2024 / 12:13
StoryEditor
Krzysztof Tokarz, GK Specjał: Realizacja planów na 2024 r. może być trudna, m.in. przez wojnę cenową Biedronki i Lidla
Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał (mat. prasowe)
GK Specjał miała niezwykle ambitne plany na 2024 r. Zakładała wzrost sprzedaży rzędu 15 proc. Po pierwszym półroczu wszystko wskazuje na to, że tych założeń nie uda się w pełni zrealizować – przyznaje Krzysztof Tokarz w biuletynie kwartalnym Grupy.

Jak przyznaje Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał, realizacja planów sprzedażowych na 2024 r. może być bardzo trudna, choć ostateczny wynik może być niewiele niższy od zakładan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2024 / 12:25
StoryEditor
Fałszywa oliwa z oliwek i robaki w przetworach grzybowych. Wyniki kontroli IJHARS są szokujące
76 proc. skontrolowanych partii oliwy z oliwek budziło zastrzeżenia inspektorów (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Co roku Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych realizuje dziesiątki tysięcy kontroli. W minionym roku aż 16 proc. sprawdzanych produktów rolno-spożywczych w sklepach miało niezgodne z normami parametry fizykochemiczne, a co czwarte opakowanie było źle oznakowane. Najwięcej zastrzeżeń budziły oliwa z oliwek i przetwory z grzybów.

IJHARS przeprowadziła w zeszłym roku ponad 82 tys. czynności kontrolnych. W 2022 r. było ich ponad 87 tys. Organy IJHARS przeprowadziły wówczas 1,5 tys. kontroli doraźnych, w ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:58