17.10.2022 / 17:26
StoryEditor

Ceny produktów PepsiCo w ciągu roku wzrosły o 17 proc.

Koncern PepsiCo poinformował, że w trzecim kwartale firma zanotowała 9 proc. wzrost sprzedaży (fot. Olena Sergienko/Unsplash)
Koncern PepsiCo poinformował, że w trzecim kwartale firma zanotowała 9 proc. wzrost sprzedaży. Przedsiębiorstwo prognozuje, że w nadchodzących miesiącach rosnące ceny napojów i przekąsek wpłyną pozytywnie na wartość przychodów PepsiCo.

PepsiCo podniosło ceny swoich produktów aż o 17 proc. wobec poziomu cen sprzed roku. Podwyżki pomogły firmie podnieść prognozowane perspektywy zysku spółki. Obecnie koncern ocze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 13:14
StoryEditor
Rossmann notuje rekordowe obroty w Polsce. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii sieci drogerii w naszym kraju
Drogeria sieci Rossmann w Gdańsku (Shutterstock)

Rok 2024 był rekordowy dla Rossmanna w Polsce. Po raz pierwszy obroty firmy wyniosły aż 17,9 mld zł. Ponadto przez 12 miesięcy firma uruchomiła aż 164 nowe drogerie. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii firmy Rossmann w naszym kraju.

Minione 12 miesięcy Rossmann zakończył z obrotami na poziomie 17,9 mld zł. W porównaniu z 2023 rokiem (15,9 mld zł) operator poprawił więc wynik o 2 mld zł.

Jednocześ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 13:23
StoryEditor
Handel znajduje się w punkcie zwrotnym! Tareck Ouaibi, były CEO Carrefour Polska komentuje sytuację na rynku detalicznym
Tareck Ouaibi, dyrektor Generalny Carrefour Polska

Tareck Ouaibi, były dyrektor zarządzający Carrefour Polska postanowił skomentować sytuację na europejskim rynku handlu detalicznego żywnością. Ekspert podpierając się przykładami z polskiego rynku wskazał największe wyzwania stojące przed europejskimi detalistami.

„Dostosuj się albo zniknij”, ta sentencja według Tarecka Ouaibiego najcelniej opisuje sytuację w jakim znaleźli się operatorzy detaliczni działający w Polsce i Europie....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 09:37