11.10.2020 / 10:18
StoryEditor

Boże Narodzenie w październiku. Mikołaje w czekoladzie już dostępne w sieci Lidl

Bożonarodzeniowa oferta w Lidlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W ofercie sklepów sieci Lidl pojawiły się bożonarodzeniowe produkty, takie jak czekoladowe mikołaje, bałwany oraz praliny w świątecznie zdobionych opakowaniach - donosi trojmiasto.pl. To sygnał, że grudniowe święta rozpoczynają się w handlu wyjątkowo szybko, już na początku października, a więc na długo przed choćby dniem Wszystkich Świętych.

"Przesuwanie" sezonu na świąteczne zakupy na coraz to wcześniejsze terminy nie jest niczym nowym. W Lidlu co najmniej od kilku lat czekoladowe słodycze pojawiają się w ofercie w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 14:19
StoryEditor
Żabka mówi jak wygląda przyszłość konceptów Nano i Drive. Co dalej z tymi projektami?
Bezobsługowy sklep Żabka Nano w Warszawie (fot. Shutterstock)

Podczas konferencji Grupy Żabka, poświęconej podsumowaniu działań sieci w 2024 roku, poruszono kwestię sklepów w formule Nano oraz Drive. Przedstawiciele marki podkreślili, że cały czas poszukują nowych rozwiązań, mających na celu polepszenie jakości tego typu placówek.

We wtorek 25 marca miała miejsce specjalna konferencja Grupy Żabka, w trakcie której omówiono najważniejsze działania sieci w 2024 roku. Wśród poruszonych tematów warto wymienić...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 11:54
StoryEditor
Co czeka branżę e-commerce w 2025 roku? Ekspert DPD mówi o rozwiązanich, które będą kluczowe
Co czeka branżę e-commerce w 2025 roku? (fot. Rawpixel.com)

Rok 2025 przynosi kontynuację dynamicznego wzrostu sektora e-commerce. Po okresie spowolnienia rynek ponownie nabiera tempa, a prognozy wskazują na jego dalszy rozwój. Szacuje się, że tempo wzrostu branży wyniesie blisko 10 proc., co przewyższa dynamikę całego handlu detalicznego. Jak zauważa Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska, analizy i obserwacje firmy potwierdzają rosnące wolumeny sprzedaży oraz pozytywne nastroje w branży.

Rozwój e-commerce coraz częściej oznacza ekspansję na rynki zagraniczne. Unia Europejska to ponad 450 milionów potencjalnych klientów, z czego 80 proc. regularnie kupuje onlin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 03:40