18.07.2016 / 11:16
StoryEditor

Biedronka poszerzyła ofertę czekolad pod marką własną Magnetic

Nowe czekolady nadziewane sprzedawane pod marką własną Biedronki Magnetic (fot. materiały własne)
W czasowej ofercie sieci sklepów Biedronka pojawiły się trzy nowe czekolady nadziewane Magnetic (marka własna sieci), produkowane przez ZWC Millano. Są to czekolady o smaku: banan-karmel, migdał-pomarańcza brazylijska oraz orzech-karmel. Wyroby te spotkały się z przychylnością klientów Biedronki w ramach projektu badań konsumenckich "Testujemy".

Przypomnijmy, sieć należąca do Jeronimo Martins realizuje projekt badań konsumenckich poprzez swoją platformę internetową testujemy.biedronka.pl. Osoby, które założą konto w ser...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 15:44
StoryEditor
Poundland na sprzedaż. Kto i za ile kupi brytyjską sieć należącą do Pepco Group?
Poundland (https://commons.wikimedia.org/)

Poundland, brytyjska sieć sklepów dyskontowych po słabych wynikach finansowych Pepco Group – właściciel Poundland – ogłosiło plany sprzedaży tej marki. Eksperci analizują kto i za ile może kupić sieć.

Ostatnie cztery kwartały przyniosły słabe wyniki finansowe Poundland, głównie z powodu nieudanej strategii wprowadzenia odzieży i artykułów ogólnych na poziomie grupy, donosi p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 12:51
StoryEditor
Jan Kolański prelegentem na kongresie Retail Trends 2025! Założyciel i prezes Grupy Colian weźmie udział w debacie poświęconej markom
Jan Kolański, założyciel i prezes Grupy Colian będzie jednym z prelegentów kongresu Retail Trends 2025 (fot. Łukasz Rawa)

Jan Kolański, założyciel i prezes jednego z wiodących przedsiębiorstw spożywczych w Polsce, będzie prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Jako ekspert z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży FMCG, weźmie udział w debacie zatytułowanej.: "Wartość, innowacje i lojalność. Jak brandy i marki własne walczą o serca, umysły i portfele konsumentów?".

Jan Kolański jest od lat znaczącą postacią w branży FMCG. Jego biznesowa kariera zaczęła się w 1990 r. od założenia rodzinnej firmy Ziołopex, produkującej zioła i prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 04:37