12.02.2018 / 08:12
StoryEditor

Biedronka oferuje wielkie marki na wyłączność

(Jeronimo Martins Polska)
Biedronka wprowadza koncept produktowy marki na wyłączność na wyższy poziom. Firma postanowiła zaoferować klientom unikalne i niedostępne u konkurencji produkty, np. jogurt Oreo, jogurt Daim z karmelową czekoladą, a także debiutujący na polskim rynku – za pośrednictwem sklepów Biedronki - puding na bazie czekolady Milka.

Już od kilku lat dyskonty systematycznie poszerzają asortyment, wprowadzając do oferty najbardziej rozpoznawalne i najlepiej sprzedające się marki produktów. Tego oczekuje konsu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 14:11
StoryEditor
Rafał Drzewiecki, TikTok na Retail Trends 2025: Nasza platforma potrafi zwiększać sprzedaż w sklepach stacjonarnych
Rafał Drzewiecki, TikTok (fot. Wiadomości Handlowe)

- Rozmawiamy z markami o tym, jak zmierzyć wpływ, jaki media cyfrowe mają na sprzedaż w sklepach fizycznych. Dla nich to absolutnie kluczowe, bo sprzedaż nie przeniosła się całkowicie do internetu - mówił podczas kongresu Retail Trends Rafał Drzewiecki, country director TikTok.

Drzewiecki podkreślił, że to, co wyróżnia jego platformę od innych to możliwość “drivowania klasycznej sprzedaży”, czyli handlu w sklepach stacjonarnych. 

- TikT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 12:33
StoryEditor
Biedronka wchodzi na kolejny rynek. Czy to Rossmann będzie największą ofiarą działań dyskontera?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka rozszerza swoją działalność o kolejny segment rynku. Sieć handlowa należąca do Jeronimo Martins wprowadza do sprzedaży nową linię kosmetyków do włosów pod marką NIUQI. Jakie produkty trafiły na półki i co wyróżnia tę linię na tle konkurencji?

Biedronka poszerza portfolio produktów o nową linię kosmetyków do włosów. Nowość została wprowadzona w ramach marki własnej NIUQI, która do tej pory kojarzona była z kosmetykami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 11:05