15.09.2022 / 09:40
StoryEditor

Bakal promuje suszoną acerolę. Firma rusza z konkursem

296470197 (296470197)
Należąca do Atlanty Poland marka Bakal wzbogaciła portfolio o suszoną acerolę i promuje jej prozdrowotne właściwości To pierwsza firma, która wprowadziła ten produkt na rynek.

Jesienią w szczególności należy zadbać o prawidłową odporność organizmu. Od dawna wiadomo, że witamina C jest doskonałym wsparciem dla układu immunologicznego.

Idealnym oraz naturalnym produktem, który dostarczy naszemu organizmowi odpowiedniej dawki witaminy C, jest suszona Acerola (tylko 5 sztuk suszonych owoców zapewnia 100 proc. dziennego zapotrzebowania).

Marka Bakal jako pierwsza w Polsce wprowadziła Acerolę suszoną do sprzedaży detalicznej. Dostępne są warianty Acerola suszona 80 g oraz Mix z Acerolą suszoną 100 g.

W celu zachęcenie konsumentów do dbania o odporność w naturalny sposób, marka Bakal przygotowała również konkurs „Odporność przez duże C”.

Akcje będzie trwała w terminie od 15.09 – 31.10.2022. Zadaniem konkursowym dla uczestników będzie wykonanie zadania konkursowego, w tym udzielnie odpowiedzi na pytanie „Jak dbasz o swoją odporność?”.

Na zwycięzców czekają nagrody pieniężne: jedna w wysokości 5 tys. zł oraz 25 w wysokości 200 zł. Z kolei 25 kolejnych osób zgarnie przekąski marki Bakal.

Szczegółowy regulamin znajduje się na stronie: acerola.bakal.pl

Bakal to marka, która już od 30 lat dostarcza na polski rynek najlepszej jakości bakalie. Firma została zbudowana na przekonaniu, że bakalie mają moc wartości i ogrom zastosowań. Dlatego też w swoim portfolio posiada np. bakalie bez konserwantów, przekąski bakaliowe z małą ilością soli, orzeszki oraz migdały w czekoladzie czy suszone daktyle w kakao.

22. grudzień 2024 12:29