13.08.2019 / 17:03
StoryEditor

Arteta, Purella i Bracia Sadownicy chcą wspólnie podbić rynek zdrowej żywności w sklepach tradycyjnych

(materiały prasowe)
Arteta, Purella i Bracia Sadownicy, trzy innowacyjne firmy działające na rynku zdrowej żywności uruchomią wspólny projekt dystrybucyjny. Producenci rozpoczynają współpracę przy budowie wspólnych sił sprzedaży obsługujących rynek handlu tradycyjnego. Projekt będzie realizowany pod hasłem „Dobre jedzenie, lepsze życie”.

Od sierpnia b.r. zespół przedstawicieli handlowych reprezentujących trzy firmy - Arteta z marką DayUp, Purella z markami BeRAW i Superfoods oraz Bracia Sadownicy - w podziale na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 01:33