15.01.2020 / 16:45
StoryEditor

Producenci ryb chcą dotrzeć do konsumentów z pomocą Biedronki

Kadr z filmu reklamowego kampanii Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych i Biedronki (naszpstrag.pl)
W styczniu ruszyła kampania promocyjna Nasz Pstrąg dotycząca walorów smakowych i odżywczych pstrąga oraz korzystnego oddziaływania hodowli ryb łososiowatych na polskie środowisko naturalne. Polskie Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem handlowym - Biedronką chce w ten sposób powiększyć krąg odbiorców swojej produkcji.

– Pstrąg jest pyszny, a jego właściwości odżywcze sprawiają, że zaliczany jest do żywności funkcjonalnej. Wbrew pozorom przygotowanie dań z pstrąga jest proste i szybkie. Jako s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 08:15
StoryEditor
One by One wchodzi do Polski. Ukraińska sieć chce podbić nasz rynek
Modelka prezentująca ubrania z kolekcji One by One (fot. onebyone.ua)
Lidia Smetana, założycielka One by One zapowiada, że jej firma chce rozwijać się na polskim rynku i planuje otworzyć pierwsze sklepy modowe – pisze „Forbes”.

One by One to marka odzieżowa, która w ciągu  dziewięciu lat rozwinęła się z profilu na Instagramie do sieci 21 sklepów, które działają w 14 miastach Ukrainy. Firma zatrudnia ok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 14:47
StoryEditor
Park handlowy w warszawskim Wilanowie sprzedany. Obiekt działa po sąsiedzku z Biedronką
Park handlowy Vis a Vis Wilanów (fot. mat. prasowe)
Należąca do Jerzego Motza spółka Precordia Capital oraz firma Septyma, której właścicielem jest Piotr Beaupre, nabyły od spółki Capital Park 66 proc. udziałów w warszawskim parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów.

W parku handlowym - działającym po sąsiedzku z Biedronką - istnieje siedem sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych. Łączna powierzchnia najmu to 4,3 tys. mkw.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 13:14