19.12.2020 / 12:04
StoryEditor

Carrefour modernizuje w sklepach działy sprzedaży mięsa, drobiu, ryb, warzyw i owoców

Targ Mięsny w hipermarkecie Carrefour (mat. prasowe)
Sieć Carrefour unowocześnia w kolejnych sklepach szereg działów i rozwija ofertę produktów świeżych. W zmodernizowanych strefach Targ mięsny i Targ rybny klienci znajdą szeroką gamę świeżych produktów jakości premium oraz związanych z nimi usług, a na stoisku Prosto z pola do 50 km – świeże, całoroczne i sezonowe produkty od lokalnych rolników.

Najnowszym miejscem, gdzie pojawiły się te zmodernizowane działy sprzedaży jest warszawski hipermarket Carrefour Arkadia. Targ mięsny, czyli koncept, który niedawno pojawił się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 10:18
StoryEditor
Aktywiści nie odpuszczają Lidlowi. W sobotę znów będą protesty pod sklepami sieci
Lidl ma problem z rozpoczęciem budowy centrum dystrybucyjnego w Gietrzwałdzie (fot. mat.pras.)

Pikiety pod sklepami sieci Lidl w całej Polsce zapowiedziano na najbliższą sobotę, czyli 15 lutego. Organizatorzy akcji chcą zablokować budowę centrum dystrybucyjnego sieci Lidl, które ma powstać w Gietrzwałdzie w odległości kilkuset metrów od tamtejszego sanktuarium maryjnego.

Spór o halę Lidla w Gietrzwałdzie toczy się od lat. Sieć zaplanowała tam budowę centrum dystrybucyjnego. Pomysłowi sprzeciwiają się jednak obrońcy tamtejszego sanktuarium, jedne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 09:54
StoryEditor
Jakie wina sprzedają się najlepiej na walentynki? Eksperci wskazują na faworyta
Jakie wina sprzedają się najlepiej na Walentynki? Eksperci wskazują na faworyta (fot. Shutterstock)

Walentynki to jeden z najpopularniejszych dni w roku, który świętuje się przy kieliszku wina musującego. Badania eLeader przeprowadzone za pomocą narzędzie Shelf Recognition AI, wskazują na to, które wina sprzedają się najlepiej. Jakie to marki?

Jak pokazuje badanie, na polskich półkach dominują konkretne marki win musujących. Aż 52,4 proc. całej ekspozycji zajmuje pięciu liderów: Monte Santi, Mionetto, Martini, Dorato ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:31