23.11.2023 / 17:32
StoryEditor

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy 2024. Trendy, wyzwania innowacje!

Kongres Mięsny i Roślinne Alternatywy
14 marca 2023 r. w stołecznym hotelu Arche odbędzie się Kongres Mięsny 2024. To już ósma edycja najważniejszego spotkania branż mięsnej i roślinnej z przedstawicielami handlu oraz dostawcami usług i technologii.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy to konferencja B2B dla dostawców produktów i usług oraz dystrybutorów i retailerów, poświęcona najważniejszym wydarzeniom i trendom zachodzącym w branżach mięsnej i roślinnej. Łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz targi nowości. Przede wszystkim jednak daje możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie.

Wydarzenie odbywa się cyklicznie od 2016 r. Za każdym razem uczestniczy w nim ponad 300 osób – menedżerowie zarządzający firmami mięsnymi i roślinnymi oraz menedżerowie odpowiadający za zamówienia do sieci handlowych i największych firm dystrybucyjnych w Polsce i na świecie. W 2024 r. uczestnicy Kongresu spotkają się 14 marca w komfortowych warunkach, w hotelu Arche Hotel Krakowska w Warszawie.

Bezpośrednie kontakty biznesowe

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy ma formułę typowo biznesową. Łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz nowości. Przede wszystkim daje jednak możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie – na scenie i w kuluarach spotkają się prezesi firm mięsnych i roślinnych, przedstawiciele handlu i dystrybucji oraz dostawcy dóbr i usług dla branży, a także eksperci i analitycy rynku. Aranżujemy również spotkania indywidualne (networking).

Wykłady w części konferencyjnej przygotowują eksperci w swoich dziedzinach reprezentujący m.in. czołowe międzynarodowe instytuty badawcze oraz firmy konsultingowe i doradcze. Współpracujemy z takimi firmami, jak m.in. BNP Paribas, PwC, GfK Polonia, Mintel czy CMR. W panelach dyskusyjnych zasiadają praktycy mający istotny wpływ na kształt rynku mięsa i produktów roślinnych w Polsce. Konferencja podzielona na tematyczne bloki obejmujące gospodarkę, konsumenta i trendy oraz innowacje i nowe technologie, co daje pełen obraz rynku i zachodzących na nim zmian.

Prezentacje firm i marek

Integralną częścią konferencji są targi top produktów, innowacji i nowości, podczas których partnerzy Kongresu prezentują swoje marki i ofertę skierowaną do detalu oraz prowadzą biznesowe rozmowy z potencjalnymi kontrahentami.

Gośćmi Kongresu Mięsnego & Roślinne Alternatywy są wyłącznie przedsiębiorcy. Przede wszystkim producenci i dystrybutorzy produktów mięsa, wędlin i produktów roślinnych. Żywo zainteresowani pozyskiwaniem wszelkich informacji o tym, jak rozwijać swój biznes w kraju i na świecie, jak zdobywać nowe rynki, zagospodarowywać handlowo i marketingowo nowe obszary, jak wykorzystywać nowe technologie w prezentacji produktów, pozyskiwaniu klientów i kontaktach z konsumentami.

Drugą grupę stanowią reprezentanci handlu – menedżerowie najwyższego szczebla ze wszystkich liczących się sieci detalicznych – w tym zwłaszcza dyskontów, supermarketów i hipermarketów. Są to prezesi, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów i kupcy, od których zależy wprowadzanie do sieci handlowych nie tylko nowych produktów, ale też technologicznych rozwiązań i narzędzi umożliwiających lepsze zarządzanie biznesem oraz bardziej spersonalizowanej oferty dla konsumentów.

Spotkaj się w realu

Chociaż technologie cyfrowe każdego dnia stają się nam coraz bliższe i zastępują kolejne obszary życia zarezerwowane dla "realu", to wiemy już, że niektórych rzeczy nie da się przenieść do internetu. Spotkania w świecie rzeczywistym, uściśnięcie dłoni, fizyczne pokazanie nowości, czy posmakowanie produktu to doświadczenia, których nie należy "digitalizować".

 

Kliknij tutaj, żeby wziąć udział w Kongresie Mięsnym & Roślinne Alternatywy 2024!

29.06.2024 / 13:00
StoryEditor
Martina Schmidt, Alfa Bio: Chcemy być liderem rynku tofu w Polsce
Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Z przeprowadzonych na nasze zlecenie badań wynika, że 40 proc. Polaków jeszcze nigdy nie próbowało tofu. To pokazuje, że rynek ma spore perspektywy do dalszego wzrostu – podkreśla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Martina Schmidt, chief marketing officer w firmie Alfa Bio, do której należy marka Lunter.

Czy Polska to dla Alfa Bio ważny rynek?

Oczywiście. Jednak zanim odpowiem w szczegółach na to pytanie, nakreślę w kilku zdaniach skąd wywodzi się firma, żeby lepiej pokazać na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.06.2024 / 19:25
StoryEditor
Pracownicy sklepów Netto w Polsce dostaną specjalną premię. Kiedy pieniądze trafią na ich konta?
Salling Group wprowadza zmiany w zarządzaniu siecią Netto (Salling Group)
Fundusz Salling wypłaci ponad 15 000 pracowników Grupy Salling w Danii, Niemczech i Polsce premię, której wartość sięgnie prawie 16 mln DKK (niemal 9,3 mln zł). Ten specjalny dodatek pracownicy otrzymają od właściciela grupy wraz z pozdrowieniami.

Pracownicy Grupy Salling, do której należy m.in. sieć dyskontów Netto w Polsce mogą liczyć, że w czerwcu oprócz pensji na ich konta trafią także dodatkowe pieniądze od właścicie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 05:51