Grudzień dla większości przedsiębiorców jest czasem podsumowań. Wyciągając wnioski prognozujemy i zatwierdzamy plany na przyszły rok. Również producent kostek lodu Pure Ice Sp. z o.o. intensywnie przygotowuje się do 2023 roku.
Jednak, jak przystało na przodującego producenta kategorii, działania te nie ograniczają się jedynie do modelowania sprzedaży w oparciu o dotychczasowy asortyment.
Po uruchomieniu w maju br. nowego zakładu produkcyjnego w podwarszawskim Brwinowie cały zespół producenta nie ustaje w wysiłkach budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Na początku listopada zakład pomyślnie przeszedł zintegrowaną certyfikację wdrożonych systemów zarządzania jakością i bezpieczeństwem zdrowotnym żywności BRC Food i IFS Food.
Jest to o tyle istotne, że poza Pure Ice żaden z pozostałych polskich producentów lodu w kostkach nie posiada chociażby jednego z wyżej wymienionych systemów.
Jak już na początku artykułu zasygnalizowaliśmy, że Pure Ice poza produkcją i sprzedażą dotychczasowego asortymentu, prowadzi również intensywne przygotowania do wprowadzenia do sprzedaży kilku nowych produktów.
Pierwszym z nich są kule lodowe o średnicy około 50 mm pakowane w jednokilogramowe woreczki, które swym oryginalnym kształtem będą podkreślały wyjątkowość spożywanych napojów.
Drugą interesującą propozycją będzie lód kruszony w opakowaniach 2 kg, który jest wręcz nieodłączny podczas przygotowania wielu lubianych przez konsumentów drinków.
W ofercie znajdzie się również lód w kształcie dłuższych walców o większej średnicy przeznaczony do tak zwanych „long drinków” oraz sześciany lodowe, czyli bardzo duże kostki lodu, w kartonikach po 6 sztuk, przeznaczone do długotrwałego chłodzenia bardziej szlachetnych trunków.
Pure Ice zapowiada również wprowadzenie do oferty przed sezonem 2023 roku, obok dotychczas produkowanego worka o zawartości jednego kilograma, nowe, większe opakowanie z dwoma kilogramami lodu.
Według producenta należy się spodziewać, że w najbliższych latach oczekiwania rynku na lód w kostkach w większych opakowaniach będą dynamicznie rosły, co jest związane ze stosowaniem lodu już nie tylko do konsumpcji wraz z napojami i drinkami, ale również do chłodzenia.
Komplementarność zapowiadanej oferty w sposób naturalny uzupełni wprowadzoną kilka lat temu przez Pure Ice innowację, jaką jest cieszący się wielkim powodzeniem kubek z lodem.
Przyglądając się dynamicznemu rozwojowi firmy Pure Ice można zauważyć bardzo konsekwentną i przemyślaną realizację misji przedsiębiorstwa, jaką jest wyznaczanie nowych standardów jakości oraz innowacyjności produkcji lodu w kostkach do celów spożywczych.
W ramach przedstawionych powyżej działań opisywane przedsiębiorstwo prowadzi zakrojone na szeroką skalę przygotowania do znacznego zwiększenie mocy produkcyjnych.
Dowiedzieliśmy się, że będzie to nie mniej niż 100 000 kilogramów lodu na dobę, co oznacza przekroczenie zapowiadanej wcześniej nominalnej wydajności produkcyjnej nowego zakładu. Należy przyznać, że zapowiada się niezwykle ciekawy dla rynku lodu w kostkach rok!