30.05.2016 / 15:58
StoryEditor

Żywność dla dzieci - ważna pozycja w ofercie sklepu

(fot. archiwum)
Wielu producentów żywności dla dzieci wzięło na siebie trud edukowania zarówno rodziców, jak i dzieci w kwestii roli, jaką odgrywa prawidłowa dieta w ich rozwoju. Rodzice starszych dzieci mają jednak trudności w realizowaniu wskazówek ekspertów – ich pociechy mają już swoje zdanie i gust niekoniecznie zbieżny z zaleceniami dietetyków. Dużo nowych propozycji ma za zadanie pomóc rodzicom w realizowaniu tych celów.

Kategoria żywności i dla niemowląt i małych dzieci do lat trzech jest warta ponad 1,3 mld zł i z roku na rok rośnie. Jej największym segmentem są mleka modyfikowane, odpowie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 12:21
StoryEditor
LPP prognozuje rekordowe przychody i zapowiada ekspansję. Firma otworzy 1500 sklepów w rok!
LPP prognozuje rekordowe przychody i zapowiada ekspansję. Firma opowiada o planach na 2025 rok (Shutterstock)

LPP, polska spółka odzieżowa znana z takich marek jak Reserved, Cropp czy Sinsay, ogłosiła ambitny plan ekspansji na rok obrotowy 2025/2026. Firma zamierza zagęścić sieć do 4,4 tys. sklepów, z czego aż 1500 będzie otwartych w przyszłym roku pod marką Sinsay.

– Powierzchnia handlowa sklepów będzie przyrastać w retail parkach i mniejszych miejscowościach – zapowiedział Marcin Bójko, wiceprezes ds. finansowych. Tym samym spółka skupia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 14:35
StoryEditor
Lisek przechytrzył ustawodawcę i dowozi e-papierosy z nikotyną. Prawnik mówi o "obchodzeniu zakazu sprzedaży wyrobów tytoniowych na odległość" [TYLKO U NAS]
Na zdj. dark store Liska. To tu kompletowane są zamówienia (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Klienci Lisek.app mogą nabyć wyroby tytoniowe, w tym e-papierosy zawierające nikotynę, woreczki oraz wkłady tytoniowe. Jak to możliwe? Okazuje się, że pomaga w tym kreatywny regulamin usługi nabycia produktów na zlecenie. Sprawę przeanalizował dla nas prawnik z kancelarii Chałas i Wspólnicy, opisując, o co chodzi w manewrze zastosowanym przez Liska.

Zacznijmy od tego, że Lisek ma nie jeden, lecz aż pięć regulaminów. Obok regulaminu aplikacji mobilnej Lisek.app, skonstruowano także regulamin sprzedaży w aplikacji Lisek....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 11:26