02.05.2019 / 13:12
StoryEditor

Przed nami sezon komunijny. Ile Polacy wydadzą na prezenty?

(fot. Pixabay/CC0)
Nadejście maja oznacza początek sezonu uroczystości pierwszokomunijnych. Jak wynika z badania Ceneo, Polacy w tym roku średnio wydadzą na prezenty z tej okazji o kilkadziesiąt zł więcej niż rok wcześniej. W przypadku zakupów przez internet, kwota wyniesie średnio ponad 550 zł.

E-sklepy na brak pracy nie narzekają, bo w porównaniu do ubiegłego roku zainteresowanie prezentami komunijnym w sieci wzrosło o ponad 28 proc. - chwali się Ceneo.

Ze wzgl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 08:57
StoryEditor
Grupa Orlen pokazała wyniki za III kw. EBITDA segmentu detalicznego przekroczyła 1 mld zł. Rośnie liczba punktów sprzedaży pozapaliwowej

Jak podaje Grupa Orlen, w trzecim kwartale 2024 r. zysk na poziomie EBITDA LIFO segmentu detalicznego wyniósł 1077 mln zł. Rośnie liczba stacji paliw, przekraczając 3,5 tys. Zwiększyła się też liczba stacji alternatywnego tankowania, a także liczba punktów sprzedaży pozapaliwowej.

Segment detaliczny Grupy Orlen wypracował w trzecim kwartale 1077 mln zł zysku EBITDA LIFO. Wynik został wypracowany m.in. dzięki wyższej o 8 proc. sprzedaży w efekcie wzrostu l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:01
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka - jak trzy topowe sieci spożywcze radzą sobie z rynkowymi wyzwaniami?
Biedronka w przeciwieństwie do Żabki i Dino zaliczyła w trzecim kwartale roku spadek sprzedaży like-for-like (fot. Shutterstock)

7 listopada Dino opublikowało wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, chwaląc wzrostem obrotów na porównywalnej bazie sklepów (like-for-like) o 2,3 proc. Na tle Biedronki Dino wypadło więc pod tym względem znacznie lepiej, ale do Żabki wynik sieci z Krotoszyna się nie umywa.

Z zestawienia przygotowanego przez Agnieszkę Skonieczną, retail & pharma business unit director w PMR Market Experts, wynika, że w trio złożonym z Biedronki, Dino i Żabki pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2024 23:14