Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

04.07.2023 / 13:23
StoryEditor

Kompania Piwowarska rozpoczęła drugą edycję kampanii społecznej Pij z umiarem

Kompania Piwowarska, właściciel m.in. marki Tyskie, stara się szerzyć ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Na początku lipca wystartowała kampania społeczna pod hasłem „Pij z umiarem – To się rymuje", w której najważniejszym przekazem jest odpowiedzialne spożywanie alkoholu. Sercem akcji jest utwór muzyczny Pij feat. Umiar – to się rymuje.

Kompania Piwowarska stara się szerzyć ideę odpowiedzialnego picia m.in. poprzez kampanie edukacyjne skierowane do określonych odbiorców. Projekt „Pij z umiarem – To się ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 14:40
StoryEditor
Ceny masła spadają: szczyt cen mamy już za sobą. Czy to początek dłuższego trendu?
Ceny masła spadają: szczyt cen masła mamy już za sobą. Czy to początek dłuższego trendu? (fot. Shutterstock)

Po wielu miesiącach dynamicznych wzrostów ceny masła w Europie zaczęły spadać. Grzegorz Rykaczewski, ekspert sektora rolno-spożywczego w Departamencie Analiz Makroekonomicznych Banku Pekao opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl o tym, jak duże są spadki cen oraz jak długo się utrzymają.

– W połowie lutego średnia cena sprzedaży masła w zakładach przetwórczych w Unii Europejskiej była niższa o 9 proc. w porównaniu do szczytu z grudnia. Jeszcze głębszy spadek odn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 10:39
StoryEditor
Paczkomaty InPost są już w 20 szpitalach i debiutują w sanatoriach
Paczkomaty są już w 20 szpitalach w Polsce (fot. mat. pras.)

Grupa InPost uruchomiła maszyny Paczkomat już w 20 szpitalach, a teraz rozszerza swoją usługę także o sanatoria. Obecnie finalizowane są instalacje w czterech placówkach uzdrowiskowych – w tym w popularnych kurortach, takich jak Ciechocinek czy Jelenia Góra. Do końca 2025 roku InPost będzie mieć swoje maszyny w aż 50 szpitalach i uzdrowiskach.

Urządzenia Paczkomat w szpitalach to rozwiązanie, które zapewnia wygodną i bezpieczną przestrzeń odbierania przesyłek przez pacjentów, gdy bliscy nie są w stanie odwiedzić ich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:09