25.05.2016 / 20:09
StoryEditor

Producenci ciast nie są otwarci na na innowacje w zakresie receptur i smaków

Ciasta drożdżowe są uniwersalną słodką przekąską, która doskonale sprawdza się podczas letnich pikników, czy jako dodatek do popołudniowej kawy. Jednak coraz mniej osób celebruje tradycje domowego wypieku, dlatego producenci z branży piekarniczej szukają sposobów na zagospodarowanie tego obszaru rynku, np. poprzez rozwój oferty wyrobów pakowannych.

Rynek ciast drożdżowych w Polsce rozwija się dość dynamicznie. Producenci tego typu wyrobów nie są jednak otwarci na wprowadzanie innowacji w zakresie receptur i smaków obawiaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2024 / 15:51
StoryEditor
Zakupy w autonomicznej Żabce Nano z dodatkowym wymogiem. Konieczne będzie potwierdzenie numeru telefonu
Żabka Nano w Galerii Północnej (fot. materiały prasowe)
Żabka zmienia regulamin wstępu do swoich sklepów autonomicznych Nano. Od tej pory będzie można z nich korzystać tylko po podaniu w aplikacji numeru telefonu. Jako pierwsi pisaliśmy o tych zmianach już kilka miesięcy temu.

W aplikacji sieci Żabka pojawił się komunikat, który radzi użytkownikom, aby ci przygotowali się na zmiany regulaminu aplikacji Żappka. Niektóre idą całkiem daleko.

P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 17:43
StoryEditor
Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
Patryk Powierża zmienił miejsce pracy. Z Żabki przeniósł się do X-com (fot. LinkedIn)
Patryk Powierża, który przez ponad trzy lata pełnił funkcję head of growth w spółce Żabka Polska zmienił miejsce pracy. Menadżer odpowiedzialny za rozwój konceptu sklepów autonomicznych Żabka Nano będzie się teraz spełniał zawodowo w firmie, której specjalnością jest sprzedaż asortymentu z innej branży.

Z początkiem lipca br. Patryk Powierża objął stanowisko chief growth oficer w grupie X-com. Jego misją w niej będzie, jak sam stwierdził, „wzmocnienie technologicznego DNA firmy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 08:27