03.10.2017 / 08:17
StoryEditor

Polski chleb kategorią najczęściej kupowaną przez gospodarstwa domowe

Stoisko z pieczywem w Lidlu, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Spożycie pieczywa w Polsce w ciągu ostatnich kilku lat spada – dowodzą tego badania GFK. Wciąż jednak pozostaje ono najczęściej kupowaną kategorią. Większość Polaków nie wyobraża sobie śniadania bez chleba czy bułek.

70 proc. konsumentów deklaruje, iż kupuje codziennie lub prawie codziennie produkty tej kategorii. Odsetek ten jest najwyższy wśród gospodarstw z dziećmi (80 proc.). Dzieci spoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 14:49
StoryEditor
Manufaktura Piwa, Wódki i Wina na szczycie rankingu najbardziej zadłużonych firm. Ile wynosi dług spółki Palikota?
Janusz Palikot (materiały prasowe)

Grudzień 2024 roku przyniósł upadłość 40 firm w Polsce, a wśród nich znalazły się przedsiębiorstwa z ogromnymi zobowiązaniami finansowymi. Na czele zestawienia najbardziej zadłużonych firm, które ogłosiły upadłość, znalazła się Manufaktura Piwa, Wódki i Wina powiązana z Januszem Palikotem.

Manufaktura Piwa, Wódki i Wina, z siedzibą w Tenczynku, działała na rynku przez 8 lat. Firma zdobyła popularność dzięki swojemu unikalnemu podejściu do produkcji alkoholi rzemie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 14:36
StoryEditor
Kadrowe trzęsienie ziemi w SM Mlekpol. Gdzie doszło do największych zmian?

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wzmacnia struktury zarządzające. Z początkiem 2025 roku kluczowe stanowiska dyrektorskie i kierownicze w Wydziale Handlu grajewskiego przedsiębiorstwa objęły osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży mleczarskiej. Zmiany te są odpowiedzią na dynamiczny rozwój firmy, jak i na rosnące wymagania rynku, tak w Polsce, jak i zagranicą.

Dorota Grabowska, dotychczasowa kierownik Działu Marketingu, awansuje na stanowisko dyrektora marketingu SM Mlekpol. Jej wcześniejsze obowiązki przejmuje dotychczasowa za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. styczeń 2025 08:50