20.04.2020 / 20:51
StoryEditor

Joanna Kobylińska-Sandoval, Eurocash: Zainteresowanie pieczywem pakowanym mocno wzrosło

(fot. Cesar Carlevarino Aragon, Unsplash)
W ostatnim czasie dostrzegamy zwiększone zainteresowanie konsumentów pieczywem pakowanym, głównie chlebem. Jego sprzedaż jest nawet trzykrotnie większa niż przed pandemią koronawirusa – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Joanna Kobylińska-Sandoval, dyrektor handlowy ds. produktów świeżych w Grupie Eurocash.

Mimo dużego wzrostu popytu na pieczywo paczkowane, bułki wypiekane w sklepach nadal sprzedają się dobrze. – W związku z obowiązującymi regulacjami, chcemy zapewnić konsumentom o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 12:00
StoryEditor
Tak wygląda pierwszy sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY w Polsce. Zobacz zdjęcia! [GALERIA]
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce

Pierwszy sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY w Polsce został otwarty po cichu 15 listopada, a oficjalnie zacznie obsługiwać klientów w najbliższą sobotę 23 listopada. Zobacz, jak wygląda placówka handlowa operatora, który będzie walczył o klientów m.in. z Pepco, Action i Tedim.

Dyskont non-food, którego korzeniami był handel narzędziami, na swoją pierwszą lokalizację w Polsce wybrał lokal w centrum handlowym Platan w Zabrzu. Sklep ten został już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 13:11
StoryEditor
Biedronka rozszerza koncept promocji marek własnych. Tym razem sieć chce budować rozpoznawalność marki Polaris
Woda Polaris sieci Biedronka Oficjalną Wodą Polskiej Piłki Ręcznej

Biedronka od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została oficjalną wodą polskiej piłki ręcznej.

Polska piłka ręczna zyskała swoją oficjalną wodę! Sieć sklepów Biedronka oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce podpisały umowę sponsorską, na mocy której woda Polaris została ofic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 19:18