14.01.2022 / 19:26
StoryEditor

Jacek Sasin skłonił PGNiG do obniżenia cen gazu dla firm. Czy piekarze i właściciele sklepów będą zadowoleni?

Jacek Sasin, Wiceprezes Rady Ministrów, minister aktywów państwowych (Kancelaria Premiera)
Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych poinformował, że w rozmowie z "Super Biznesem", że firmy zostaną objęte niższą taryfą za gaz. Automatyczna obniżka właśnie wchodzi w życie i będzie obowiązywać do końca lutego tego roku. Obejmie m.in. piekarnie, zakłady fryzjerskie czy firmy usługowe.

Największy sprzedawca detaliczny gazu PGNiG Obrót Detaliczny obniża od piątku 14 stycznia o 25 proc. ceny gazu dla odbiorców biznesowych. Obniżka cen zawartych w aktualnym cenni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 12:20
StoryEditor
"Rosnąca konkurencja, malejąca liczba klientów, słabnąca siła nabywcza". Tak według Retail Institute wyglądał rynek centrów handlowych w 2024 r.
Jak wyglądał rynek centrów handlowych w 2024? (fot. Shutterstock)

Centra handlowe monitorowane przez Retail Institute odnotowały w 2024 r. jednoprocentowy spadek odwiedzalności w porównaniu z rokiem poprzednim. Jednak analiza L4L wypada nieco lepiej. Jak wyglądały obroty najemców w poprzednim roku?

Jak zauważają twórcy raportu, polska gospodarka stopniowo wychodziła ze spowolnienia, a konsumpcja prywatna nadal była głównym motorem wzrostu PKB. Inflacja, choć niższa niż w 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 16:45
StoryEditor
Motory napędowe branży FMCG. Które kategorie produktowe odpowiadają za wztrost na rynku? [YouGov]
Woda odpowiadała za największy wzrost na rynku FMCG (fot. Shutterstock)

Po trudnych latach dla rynku FMCG, rok 2024 przyniósł stabilizację i wyraźny wzrost zarówno dla produktów markowych, jak i marek własnych. Jak wynika z danych YouGov "Shopper Intelligence", spośród 282 analizowanych kategorii aż 217 odnotowało wzrost i były to kategorie reprezentujące 80 proc. wartości zakupów.

Podczas gdy w 2023 roku marki własne notowały wyraźny wzrost, a produkty markowe spadały wolumenowo, rok 2024 przyniósł zmianę tego trendu. Jak mówi Szymon Mordasiewicz, dyrekto...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 06:58