03.09.2021 / 20:18
StoryEditor

Aryzta inwestuje w Polsce. Producent pieczywa uruchomi nową linię produkcyjną w 2022 r.

Waldemar Topolski, dyrektor zarządzający Aryzta Polska (strzegom.pl)
Koncern Aryzta, potentat na rynku produkcji pieczywa, w tym bułek do hamburgerów i croissantów rozpocznie pod koniec września rozbudowę swojej fabryki pieczywa zlokalizowanej w Strzegomiu na Dolnym Śląsku.

W ramach rozbudowy w zakładach firmy Aryzta powstanie nowa linia produkująca bułki do hamburgerów. Inwestycja powiększy strzegomską fabrykę Aryzta o kolejne ponad 9 000 mkw....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 09:50
StoryEditor
Ceny słodyczy, chemii gospodarczej i napojów znów poszły w górę. Co jeszcze zdrożało?
Ceny słodyczy, chemii gospodarczej i napojów znów poszły w górę (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W maju słodycze i desery były droższe o 12,9 proc. niż rok wcześniej. Poza nimi najmocniej, bo o 9,7 proc., skoczyły ceny chemii gospodarczej. Z kolei napoje bezalkoholowe podrożały o 6,3 proc. – wynika z raportu "Indeks cen w sklepach detalicznych". Rosną też ceny m.in. ketchupów, majonezów, musztard i przypraw.

W ubiegłym miesiącu ceny 12 spośród 17 analizowanych kategorii produktów wzrosły jednocyfrowo rdr. W kwietniu było takich segmentów na rynku dziesięć, a w marcu osiem. Do tego o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 08:45
StoryEditor
Ile Polacy mają do wydania w sklepach i jak wypadają na tle reszty Europy?
Statystyczny Polak ma średnio rocznie do wydania na zakupy w sklepach nieco ponad 4 tys. euro. Plasuje nas to na czwartym miejscu od końca w Europie (fot. Shutterstock)
Mieszkaniec Europy ma średnio rocznie do wydania w sklepach ponad 6,5 tys. euro., podczas gdy Polak – nieco powyżej 4 tys. euro, czyli o około 40 proc. mniej. Pod względem siły nabywczej dla handlu detalicznego wyprzedzają nas nie tylko kraje Europy Zachodniej.

Średnia siła nabywcza dla handlu detalicznego dla Europejczyka wynosi ponad 6,5 tys. euro rocznie – wynika z pierwszej edycji raportu "GfK Retail Purchasing Power Europe", z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 18:19