Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

11.03.2022 / 16:45
StoryEditor

Witold Franczak: Polska wódka ma teraz swoją szansę na świecie

Witold Franczak, ekspert rynku alkoholi (Fot. Hubert Wójcik)
– W polskich sklepach nie ma rosyjskiej wódki w ilości, która by miała większe znaczenie dla rynku. Dlatego żaden producent nie jest zagrożony, że straci z powodu zbojkotowania jego produktów przez polskich konsumentów – mówi Witold Franczak, ekspert rynku alkoholowego.

Zdaniem Witolda Franczaka rosyjska wódka nie ma strategicznego znaczenia na polskim rynku, ponieważ jej udział jest bardzo mały. – Z drugiej strony to jednak oznacza, że w Polsc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 11:07
StoryEditor
Unilever poszukuje sposobów na plastik. Testował… dostawy w kanistrach pod drzwi
Refilomat Unilevera (fot. Unilever)

Unilever prowadzi pilotażowe projekty na całym świecie, poszukując sposobów na ograniczenie zużycia pierwotnego plastiku i walkę z problemem plastikowych saszetek. Firma chce, aby do 2035 roku wszystkie opakowania elastycznych nadawało się do recyklingu lub ponownego użycia. Niektóre dotychczas sprawdzone rozwiązania były nietypowe.

Od 2018 roku firma zrealizowała ponad 50 pilotażowych projektów dotyczących ponownego napełniania i ponownego użycia opakowań na całym świecie. Jak podkreśla sama firma, zebrane...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Ile Polacy wydadzą na tegoroczne Walentynki? Większość twierdzi, że liczy się pamięć, a nie wartość produktu
Ile Polacy wydają na Walentynki? (fot. Envato Elements)

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez PayPo, aż 74 proc. Polaków określa siebie mianem romantyków, a 63 proc. planuje spędzić Walentynki z ukochaną osobą. Średnio na prezenty walentynkowe przeznaczymy do 200 zł, choć nie zabraknie zarówno skromniejszych i droższych upominków.

Z najnowszego badania PayPo, firmy działającej w sektorze BNPL (ang. buy now, pay later) wynika także, że 27 proc. ankietowanych nie planuje celebrowania 14 lutego, a 11 proc. w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. luty 2025 23:02