Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

09.02.2021 / 09:36
StoryEditor

Unia Europejska chce ostrzeżeń zdrowotnych na opakowaniach alkoholi

Na butelkach z alkoholem mają się pojawić nowe ostrzeżenia zdrowotne. Jak donosi „Dziennik Gazeta Prawna”, producenci boją się dodatkowych kosztów z tym związanych. Tymczasem celem nowych regulacji jest zmniejszenie spożycia alkoholu w Unii Europejskiej o 10 proc.

Celem nowych regulacji, które zakładają umieszczanie ostrzeżeń na butelkach i puszkach jest zmniejszenie spożycia alkoholu do 2025 r. o 10 proc. i ograniczenie ekspozycji młodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.12.2024 / 10:39
StoryEditor
Sieci handlowe zmieniają strategie promocyjne ze względu na gwałtowny skok cen masła. Jak sklepy wykorzystują „maślaną panikę” wśród klientów?
Sklep sieci Biedronka w Warszawie (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Zdaniem ekspertów ostatnie dane dotyczące liczby promocji wskazują na zmianę strategii handlowych. Znaczna część firm ogranicza promocje i stara się poprawić marże w warunkach rosnących kosztów operacyjnych. Jednak są takie sieci, które chcą wykorzystać tę sytuację i zwiększyć ruch klientów, zwiększając liczbę rabatów na masło. To oznacza, dla wieru operatorów utratę klientów. Jak poszczególne formaty rozgrywają wysokie ceny masła?

Przykład drożejącego masła pokazuje, jak mocno zmienia się podejście sieci handlowych do potrzeb konsumentów. Mimo wzrostu cen, który na koniec listopada wyniósł rdr. średnio 29...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 10:02
StoryEditor
To koniec szarej strefy w e-commerce? Ekspertka komentuje zmiany w prawie dotyczącym sprzedaży internetowej
Platformy sprzedaży internetowej przekażą dane sprzedawców urzędom skarobwym (fot. Shutterstock)

Od stycznia platformy e-comerce mają obowiązek przekazywania urzędom skarbowym szczegółowych danych o transakcjach i użytkownikach, którzy ich dokonują. Pierwsze raporty mają dotyczyć całego roku 2023 i 2024. To skutek wejścia w życie nowych przepisów dotyczących raportowania handlu oraz najmu przez Internet, wdrażających tzw. dyrektywę Dac7. „Nieformalnym” przedsiębiorcom mogą grozić surowe konsekwencje.

Nowe regulacje wymierzone są przede wszystkim w osoby sprzedające towary na marketplacach, takich jak Allegro, eBay, Amazon, ale też użytkowników platformy Vinted. Pod lupę traf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 12:08