Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

12.04.2018 / 11:11
StoryEditor

Propozycja, aby podawać skład importowanych alkoholi w ogniu krytyki

(fot. pixabay.com)
Związek Przedsiębiorców i Pracodawców (ZPP) ocenia, że nakładanie na polskich przedsiębiorców, wprowadzających do obrotu napoje alkoholowe pochodzące z innych krajów, obowiązku podawania ich składu i wartości odżywczej nałoży na polskie firmy ogromne obciążenia biurokratyczne i finansowe.

Projekt nowelizacji Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada, że Polska jako pierwszy i jedyny kraj w Unii Europejskiej wprowadzi jednostronnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 10:50
StoryEditor
Retail Trends 2024. Artur Czajka, GfK: Dlaczego klienci są mniej lojalni wobec sklepów małoformatowych?
Podczas tegorocznego kongresu Retail Trends 2024 Artur Czajka, Strategic Insights Manager w CPS GfK w prezentacji "Franczyza i handel tradycyjny – potencjał i wyzwania" zaprezentował dane ilustrujące sytuację na rynku sklepów małoformatowych. Wciąż ich ubywa, ale wolniej niż w poprzednich latach. Uczestnictwo we franczyzie znacznie zwiększa pozycję rynkową małych sklepów. Pierwszorzędnym zadaniem sieci franczyzowych jest budowanie lojalności konsumentów.

– Według naszych obliczeń w zeszłym roku było w Polsce 55 tys. sklepów małoformatowych, jest to duża liczba. Od wielu lat obserwujemy jednak spadki, sklepów małoformatowych ubyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2024 / 14:17
StoryEditor
Justyna Szymani, Biedronka na Retail Trends 2024: Nie wyznaczamy sobie limitu udziału marek własnych w sprzedaży
Justyna Szymani, dyrektorką działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka podczas firesidechatu ”Półka przyszłości. Półka przyszłości. Private brands rosną w siłę. Scenariusze dla A i B brands” na kongresie Retail Trends 2024 (fot. Wiadomości handlowe)
Strategia asortymentowa Biedronki opiera się na markach własnych i silnych A brands, co nie oznacza, że w sklepach naszej sieci nie ma przestrzeni dla B brands – stwierdziła Justyna Szymani, podczas kongresu Retail Trends 2024. Dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej w sieci Biedronka mówiła także o tym, na jakim etapie rozwoju znajduje się rynek private label w Polsce oraz o tym, czy w przyszłości sklepy Biedronka będą mogły obejść się bez marek producenckich.

Udział marek własnych w sprzedaży Biedronki przekracza obecnie 40 proc. Do jakiego poziomu Biedronka chce go doprowadzić? Odpowiadając na to pytanie podczas kongresu Retai...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 10:27