Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

01.08.2024 / 13:35
StoryEditor

Polski gin chce podbić największy rynek światowego ginu. Jak marka Heritage chce zdobyć Wielką Brytanię

Heritage Magnolia Gin (fot. Good Gin Company)

Heritage Magnolia Gin, marka należąca do rodzinnej firmy Good Gin Company ze Szczecina, osiągnęła kolejny milowy krok w rozwoju. Jako pierwszy polski gin rzemieślniczy wyłamuje drzwi do jednego z najważniejszych rynków alkoholowych na świecie, czyli Wielkiej Brytanii.

Istniejąca od 2012 r. marka Heritage Magnolia Gin znalazła się w ofercie brytyjskiego dystrybutora United Drinks, który będzie pracował nad rozwojem oferty na rynku bryty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.02.2025 / 12:02
StoryEditor
Stworzył Grupę Specjał, a teraz kupił sieć SPAR. Krzysztof Tokarz na Retail Trends 2025 opowie jaki ma plan na przejętą sieć franczyzową
Krzysztof Tokarz, prezes zarządu GK Specjał (fot. materiały prasowe)

Ekspert z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży hurtowej, Krzysztof Tokarz, założyciel i prezes Grupy Kapitałowej Specjał, będzie prelegentem podczas kongresu Retail Trends 2025. Zabierze głos podczas debaty CAPEX vs OPEX oraz opowie o tym jak ożywić markę SPAR dla detalistów, dostawców i konsumentów.

Grupa Kapitałowa Specjał, zarządzana przez Tokarza, to obecnie jedna z największych polskich firm dystrybucyjnych. W jej portfolio znajduje się sieć PSH Nasz Sklep (5 776 placó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 09:45
StoryEditor
Carrefour ogłasza koniec wysyłania papierowych gazetek. Oszczędzi tysiące ton papieru
Na zdj. Carrefour w Krakowie (fot. tomeqs/Shutterstock)

Sieć Carrefour z końcem marca chce zaprzestać z wysyłki papierowych gazetek do swoich klientów. Firma stawia na digitalizację.

O decyzji poinformował prezes sieci Alexandre Bompard, który zaznaczył, że sieć kończy z “odpadami papierowymi”. Padła też konkretna data: 31 marca. Później konsumenci nie będą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 06:06