Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

23.12.2019 / 11:27
StoryEditor

Polacy z bólem pożegnają „małpki”? Po podwyżce podatku już nie będą tanie

(fot. Pixabay)
Rekordziści sprzedają 500 małych butelek wódki dziennie. W niektórych sklepach klienci kupują je średnio co 5 minut. Nowy podatek podniesie ceny o 1 zł i przyniesie niemal pół miliarda złotych – podaje dziennik „Rzeczpospolita”.

Jak czytamy w dzienniku, Ministerstwo Zdrowia nie zabroni sprzedaży małpek, za to chce je obłożyć dodatkową opłatą, sięgającą złotówki za sztukę. A moda na wódkę w małych butele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 22:01
StoryEditor
Mosa Meat rusza na podbój Europy! Wołowy tłuszcz komórkowy zrobi rewolucję, która zmieni rynek produktów roślinnych i sektor mięsny

Firma Mosa Meat, pionier rynku mięsa hodowanego komórkowo uruchamia nowy projekt, który może gruntownie zmienić nie tylko rynek produktów mięsnych, ale także sektor produktów roślinnych. Hodowany w laboratoriach tłuszcz wołowy dodawany do hamburgerów roślinnych pozwoli poprawić ich smak i zdobyć firmom nową grupę klientów, także wśród zatwardziałych "mięsożerców".

Pamiętajmy, że tłuszcz jest kluczowym nośnikiem smaku i odgrywa fundamentalną rolę w budowaniu doświadczeniu smaku, tworzenia aromatu potrawy i odczucia, że jemy właśnie mięso w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 11:12
StoryEditor
Lidl mocno inwestuje w ofertę produktów roślinnych. W ciągu 5 lat ich liczba na półkach wzrośnie o 20 proc.
Sklep sieci Lidl (fot. Sebastian Rennack)

Sieć dyskontów stawia na produkty roślinne i począwszy od tego roku chce raportować publicznie postęp w rozwoju tego obszaru produktowego. Jakie plany ma niemiecki dyskonter wobec tej kategorii?

Jak sama przyznaje sieć, międzynarodowy cel zwiększenia proporcji oferowanej żywności pochodzenia roślinnego o 20% do 2030 r. (w porównaniu do 2022 r.) jest częścią strategii CS...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. styczeń 2025 03:32