Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

24.05.2019 / 13:45
StoryEditor

Nowe wyzwania w marketingu napojów alkoholowych

(fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Marketing wyrobów alkoholowych to trudna sztuka. Liczne regulacje, wysoki poziom lojalności klientów wobec marek, do których są przyzwyczajeni, trend spadkowy w ilości spożycia trunków alkoholowych. To tylko nieliczne z czynników sprawiających, że praca marketera w branży alkoholowej wymaga wyższego poziomu wtajemniczenia. Jakie trendy rządzą w markentingu wyrobów alkoholowych w 2019?

Konsument w centrum uwagi

Branża alkoholowa to obszar rynku FMCG tradycyjnie mocno skupiony na sile marki, gdyż to ona do tej pory stanowiła jego wyróżnik na rynku. W minionych l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 08:27
StoryEditor
Nawet jedna czwarta centrów handlowych w Rosji może zbankrutować. Wszystko przez odsetki i podatki

Jak donosi Kyiv Independent, powołując się na rosyjskie raporty branżowe, nawet 25 proc. działających w Rosji centrów i parków handlowych może w przyszłym roku zostać zamkniętych. Wszystko przez duży wzrost odsetek od kredytów i wysoką inflację, a także wzrost wysokości podatków.

Przedstawiciele Rosyjskiej Rady Centrów Handlowych (RCSC) stwierdzili, że około 25 proc. rosyjskich centrów handlowych jest zagrożonych zamknięciem w nadchodzącym roku.  To efek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 18:17
StoryEditor
Umowa z krajami Mercosur. Rolnicy boją się, że rynek zostanie zalany przez tańszy i niższej jakości asortyment. Co na to polski resort rolnictwa?
Rolnicy protestują przeciwko umowie UE-Mercosur (fot. Justyna Czupryniak/canva)

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wskazało na trzy główne powody sprzeciwu polskiego resortu wobec planów zawarcia umowy z Mercosurem. Być może Polska będzie musiała szukać większej grupy sojuszników, aby zablokować projekt.

Mowa o porozumieniu, które ułatwiłoby dostęp do unijnych rynków produktom z krajów Ameryki Południowej, w tym największych tamtejszych gospodarek jak Brazylia czy Argentyna. Eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 19:03