24.08.2020 / 09:11
StoryEditor

Mazurska Manufaktura Alkoholi z 1,5 mln zł zysku w I półroczu. Pomogła elastyczność

Mazurska Manufaktura Alkoholi ma siedzibę w Szczytnie, w ponad 100-letnim browarze (materiały producenta)
Mazurska Manufaktura Alkoholi, specjalizująca się w produkcji kraftowych alkoholi wysokoprocentowych, w pierwszym półroczu 2020 r. wypracowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 4,8 mln zł. Spółka zanotowała zysk netto za I półrocze 2020 r. na poziomie 1,5 mln zł.

Zysk operacyjny sięgnął 1,6 mln zł, a stan gotówki i lokat na koniec I półrocza wyniósł 1,3 mln zł. - Mimo spowolnienia gospodarczego związanego z pandemią koronawirusa oraz nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 17:15
StoryEditor
Aldi testuje spożywczy click&collect. Czy zakupy online z odbiorem na sklepowym parkingu się sprawdzą?
Na zdj. dyskont Aldi Süd w Akwizgranie (fot. defotoberg/Shutterstock)
Dyskontowa sieć Aldi Süd rozpoczyna w Niemczech testy usługi click&collect, w ramach której klienci będą mogli zamawiać zakupy online, a odbierać je na parkingach. Skala pilotażu jest niewielka.

Testy prowadzone przez Aldi Süd (przypomnijmy na wszelki wypadek, że w Polsce obecna jest siostrzana sieć dyskontów Aldi Nord - formalnie osobna firma) odbędą się w trzech m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:03
StoryEditor
W Polsce wciąż przybywa sklepów internetowych. Ile jest ich obecnie? [DANE]
Firma Dun & Bradstreet Poland prognozuje, że na koniec tego roku będzie działało ponad 70 tys. sklepów internetowych (fot. Shutterstock)
Choć dynamika nowych otwarć w branży e-commerce nieco wyhamowała, to nadal jej tempo jest imponujące. Na koniec czerwca tego roku w Polsce działało o 3,3 tys. sklepów internetowych więcej niż na koniec grudnia roku minionego.

Z danych firmy Dun & Bradstreet Poland, podanych przez "Rzeczpospolitą" wynika, że na koniec czerwca br. w Polsce działało 68,9 tys. sklepów internetowych. Na koniec grudnia ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 16:35