Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

16.12.2021 / 20:06
StoryEditor

Browar Profesja będzie produkował historyczną markę piwa Odra

Browaru Profesja (Browaru Profesja)
Mazurska Manufaktura S.A., producent rzemieślniczych alkoholi mocnych oraz piwa regionalnego, stawia śmiałe cele względem przejętego Browaru Profesja. Wrocławski zakład wskrzesi historyczną markę Odra, jak również skumuluje produkcję wszystkich marek bezalkoholowych całej spółki. To pierwsze decyzje po ogłoszonej w listopadzie br. informacji o objęciu przez spółkę ze Szczytna 100 proc. udziałów wrocławskiego, rzemieślniczego browaru.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, Browar Profesja, poza rozwojem segmentu własnych piw kraftowych, będzie budował silną pozycję producenta piw na rynku lokalnym poprzez reak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.01.2025 / 09:40
StoryEditor
Dariusz Garula, Vollmart: Rok 2025 będzie kluczowy dla polskiego rynku sprzedaży detalicznej
Dariusz Garula, dyrektor generalny sieci Vollmart (fot. Vollmart)

Dariusz Garula, dyrektor generalny Vollmart, przekonuje w mediach społecznościowych, że bieżący rok będzie kluczowy dla polskiego rynku sprzedaży detalicznej, ponieważ zmieniające się trendy konsumenckie, sytuacja gospodarcza czy technologie mogą wpłynąć na to, jak funkcjonują zarówno duże, jak i nowe powstające firmy.

Dariusz Garula, szef sieci Vollmart w Polsce, pokusił się o sformułowanie w mediach społecznościowych prognozy dotyczącej trendów w handlu detalicznym w 2025 r. Wskazał kilka kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 11:25
StoryEditor
Sieć stacji paliw BP wycofuje się z programu lojalnościowego Payback. Zgromadzone punkty można wykorzystać tylko do końca stycznia

Sieć BP wprowadziła w ostatnim kwartale 2024 r. własną aplikację mobilną BPme, która ułatwia kierowcom korzystanie z usług na stacjach sieci, oferując kierowcom dodatkowe korzyści. Działała ona równolegle do programu Payback, jednak od lutego 2025 r. nie będzie on już funkcjonował na stacjach marki.

Koncern BP, operator stacji paliw, ogłosił rezygnację z programu lojalnościowego Payback z dniem 31 stycznia 2025 r. Tylko do tej daty można będzie zbierać punkty Payback i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. luty 2025 03:50