24.09.2020 / 12:53
StoryEditor

Zmiany klimatu ogromnym wyzwaniem dla branży piwowarskiej

Najwięcej na reklamę przeznaczyła w pierwszym półroczu Kompania Piwowarska. (fot. pixabay)
– Opracowaliśmy strategię zrównoważonego rozwoju na kolejną dekadę, która będzie wymagała pewnych przełomowych rozwiązań, ale część z nich już zaczęliśmy wdrażać. Jej najistotniejszym elementem jest plan osiągnięcia neutralności węglowej, bo emisje CO2 wywierają największy wpływ na zmiany klimatyczne – zapowiada Igor Tikhonov, prezes zarządu Kompanii Piwowarskiej.

Tikhonov, w rozmowie z agencją Newseria podkreśla, że w ostatnim czasie branżą browarnicza musiała mierzyć z takimi wyzwaniami jak wzrost akcyzy, rosnące koszty pracy i energii...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 09:53
StoryEditor
Eurocash zdradza cele swojej grupy zakupowej. Czego grupa oczekuje od dostawców, z którymi będzie współpracować?
Marcin Celejowski, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych (fot. mat. prasowe)

W ubiegłym miesiącu Eurocash ogłosił, że uruchamia grupę zakupową pod nazwą Równi w Biznesie, w której zrzeszone mają być wszystkie sieci detaliczne związane z hurtownikiem. O tym jak działać będzie ten projekt, jakie są jego cele, czego Eurocash oczekuje od dostawców i jakiej poprawy warunków zakupowych się spodziewa, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Celejowski, członek zarządu odpowiedzialny za obszar zakupów handlowych.

W skład grupy zakupowej wejść ma siedem sieci detalicznych powiązanych z Eurocashem. Zrzeszone w nowym podmiocie mają zostać: Delikatesy Centrum, Duży Ben, Abc, Groszek, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 14:21
StoryEditor
Nauka i rolnictwo łączą siły. Jak AI, biotechnologia i inżynieria genetyczna zapewnią bezpieczeństwo żywnościowe?
Jak AI, biotechnologia i inżynieria genetyczna zapewnią bezpieczeństwo żywnościowe? (fot. Shutterstock)

W obliczu rosnącej liczby wyzwań, takich jak zmiany klimatyczne, kurczące się zasoby i potrzeba zwiększenia efektywności produkcji żywności, przemysł rolniczy staje przed koniecznością adaptacji. Jak wynika z raportu "2025 Global Food and Drink Trends", przygotowanego przez Mintel, kluczową rolę w tym procesie odgrywa innowacyjna technologia. Nie tylko ułatwia ona produkcję, ale także wspiera zrównoważony rozwój. Trend "hybrid harvests" pokazuje, że przyszłość żywności będzie oparta na współpracy tradycyjnych metod rolnictwa z nowoczesnymi technologiami, co ma na celu zarówno zwiększenie wydajności, jak i ochronę środowiska.

Jak twierdzą eksperci Mintel, rolnictwo od lat ewoluuje w kierunku osiągnięcia większego zrównoważenia produkcji, ale to postęp technologiczny zaczyna odgrywać coraz ważniejszą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 12:27