24.04.2020 / 06:13
StoryEditor

Van Pur pomaga mniejszym browarom

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych ()
Van Pur pomaga mniejszym browarom i gastronomii, a także przekazuje środki do dezynfekcji do placówek pomocy społecznej.

Zarząd firmy podjął decyzje niosące pomoc w walce z koronawirusem. Jest to m.in. uruchomienie programu wsparcia mniejszych browarów rzemieślniczych w okolicach zakładów należąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.01.2025 / 15:23
StoryEditor
Rekordowa transakcja przejęcia sieci handlowej sfinalizowana. Inwestor zapłacił za 1750 sklepów konkurenta 1,3 mld euro
Na zdj. sklep rumuńskiej sieci Profi (fot. materiały prasowe)

Grupa Ahold Delhaize ogłosiła zamknięcie przejęcia rumuńskiej sieci spożywczej Profi. Holenderski detalista kupił spółkę Rom Food SRL (Profi) od funduszu MidEuropa za około 1,3 mld euro. Dzięki temu przejęciu Ahold Delhaize, który obecnie prowadzi w Rumunii prawie 1000 sklepów pod marką Mega Image podwaja swoje udziały rynkowe.

Zakup sieci Profi był dla Grupy Ahold Delhaize strategicznym ruchem, który pozwolił firmie zdobyć zupełnie nowe obszary rynku. Sklepy Mega Image działają głównie w największych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 13:30
StoryEditor
Wojciech Łubieński, prezes Aldi Polska mówi wprost, co będzie kształtować branżę handlową w najbliższych miesiącach i jak będą wyglądać wojny cenowe
Wojciech Łubieński, prezes zarządu Aldi Polska

- Wojna cenowo-promocyjna na polskim rynku FMCG determinuje dynamikę działań konkurencyjnych. Nie spodziewamy się jej wyciszenia w 2025 roku - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Łubieński, prezes dyskontowej sieci Aldi Polska.

- Z naszej perspektywy kluczowe jest jednak coś innego: cena powinna być uczciwa i atrakcyjna dla klientów każdego dnia, a nie tylko z powodu promocji czy występującego w danym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. styczeń 2025 23:12