07.03.2018 / 12:03
StoryEditor

Spada sprzedaż jasnego pełnego, ulubionego piwa Polaków – rosną piwne „specjalności”

piwo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych ()
2017 rok nie był dobrym rokiem dla jasnego pełnego, które spadło w stosunku do roku 2016 o 1,8%. Cały rynek piwa stracił wolumenowo 2,4%.

Identyczny spadek, co jasne pełne (1,8%), zanotowały piwa niepasteryzowane, jednak największym przegranym są piwa mocne (o zawartości alkoholu powyżej 6%). Piwa z tej kategorii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 14:19
StoryEditor
Duża sieć handlowa nie otworzy sklepów w wigilię i straci miliony złotych sprzedaży! Firma zdecydowała, że pracownicy będą mieli wolne!
Na zdj. otwarcie 250. sklepu Jysk w Polsce (fot. mat. prasowe)

We wszystkich sklepach sieci Jysk Polska, Wigilia jest dla pracowników dniem całkowicie wolnym od pracy. Firma wprowadziła ten zwyczaj już w roku 2016 dając wszystkim swoim pracownikom, możliwość spędzenia tego dnia z najbliższymi. Dziś z Wolnej Wigilii korzysta blisko 3000 osób zatrudnionych w spółce.

Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska wskazuje, że postulat włączenia Wigilii do dni ustawowo wolnych od pracy pojawia się w dyskusji publicznej od kilku lat, ale pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 11:38
StoryEditor
Eurocash + Maspex! Współpraca marki własnej z marką producenta? Hurtownik i producent udowadniają, że jest to możliwe. Jak?
Marka własna i marka producencka - Grupa Eurocash i Grupa Maspex łączą siły (fot. LinkedIn)

Do tej pory było tak, że marki własne stanowiły dla klientów tańszą alternatywę dla tzw. produktów markowych. Teraz jednak współpraca dwóch wielkich firm pokazuje, że nie musi tak być. Poinformowały one o pierwszej tego typu kooperacji na naszym rynku.

Na portalu LinkedIn Grupa Eurocash podała, że jej marka własna Kanka, specjalizująca się w produktach mlecznych, połączyła siły z Lubellą, jedną z najbardziej rozpoznawa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:32