W tym okresie spółka odnotowała aż 81% wzrost sprzedaży rok do roku. Informacje te następują krótko po przedstawieniu świetnych wyników za cały 2022 rok, które mówią o 73% wzroście marki SŁOŃCE rdr.
- Niezmiernie cieszy nas osiągnięty w ostatnich 15 miesiącach wynik. Tym bardziej, że codziennie docierają do nas wszystkich mało optymistyczne informacje z gospodarki, dotyczące sprzedaży detalicznej, zarówno tej online jak i offline. Na tym tle nasze wzrosty prezentują się jako duży ewenement - ocenił prezes Natura Cold Press, Oskar Lis - Motorem tego wzrostu były zarówno największe sieci handlowe, m.in. Carrefour czy Auchan, w których stale rozszerzamy listę oferowanych produktów, jak i setki mniejszych punktów sprzedażowych, chociażby na lotniskach i w galeriach handlowych, gdzie nasze kolorowe butelki stały się wizytówką jakości i niepowtarzalnego smaku.
W 2023 roku spółka planuje dalszą ekspansję. Produkty SŁOŃCE mają pojawić się m.in. w dużej ogólnopolskiej sieci gastronomicznej, a także kolejnych sieciach handlowych: wielkopowierzchniowych i convenience. W skali całego roku przewiduje się wzrost sprzedaży retail na poziomie 75%.
Równolegle, w mijającym tygodniu Natura Cold Press ogłosiła premierę swojego drugiego już sklepu ecommerce. Sklep internetowy sokislonce.pl został zaprojektowany w innowacyjnej na polskim rynku technologii, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień subskrypcyjnych. Spółka wykorzystała swoje wieloletnie doświadczenie i najlepsze praktyki sprzedaży internetowej.
Nowy serwis oferuje szeroki wybór soków COLD PRESS, smoothie, orzeźwiających lemoniad, SHOTów witaminowych oraz zestawy napojów, z subskrypcyjną dostawą prosto pod drzwi na terenie całej Polski. Poza przyjaznymi rozwiązaniami technologicznymi sklep będzie wyróżniał się także atrakcyjnymi cenami, umożliwiając zakup najwyższej jakości soków COLD PRESS w cenie poniżej 10 zł.
- Zdecydowana większość klientów naszych sklepów internetowych, to osoby powracające po wcześniejszych zakupach. Postanowiliśmy stworzyć im znacznie wygodniejsze i atrakcyjniejsze cenowo doświadczenie, z regularnymi dostawami świeżych soków i smoothie wprost na wycieraczkę. Pozytywny odbiór z jakim spotkaliśmy się zaraz po premierze utwierdził nas w przekonaniu, że klienci czekali na taką możliwość - dodaje Oskar Lis.
Według danych Acumen Research and Consulting globalny rynek soków tłoczonych na zimno osiągnął w 2021 roku wartość 1 452,7 mln USD i w latach 2022 - 2030 ma rosnąć w średniorocznie o 7,3%, by w 2030 r. osiągnąć wartość 2 684,8 mln USD. Warto podkreślić, że rynek soków NFC jest najprężniej rozwijającą się gałęzią produktów sokowniczych w ostatnich latach. Stale rosnące zainteresowanie sokami Natura Cold Press świadczy o coraz większej świadomości Polaków, którzy w sklepach szukają nie tylko produktów smacznych, ale też takich z naturalnym składem i wyróżniających się najwyższą jakością