24.08.2018 / 10:24
StoryEditor

Producent energetyków ukarany za reklamę naruszającą dobre obyczaje

(fot. mat. prasowe)
Producent napoju energetycznego Devil Energy Drink został ukarany przez sąd za reklamę wykorzystującą sugestię do seksu oralnego. Firma musi zapłacić 60 tys. złotych na rzecz jednej z fundacji oraz przeprosić za reklamę.

Przypomnijmy, chodzi o reklamę umieszczoną w mediach społecznościowych marki Devil Energy Drink. która pokazywała kobietę klęczącą przed mężczyzną i zawierała hasło: "ona już wi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 08:34
StoryEditor
Kontrowersyjny polityk idzie na wojnę z Lidlem. W ten weekend protesty przed sklepami sieci w całej Polsce
Sklep sieci Lidl w Poznaniu (fot. Yarm_sasha/shutterstock)

Nie milkną echa sporu o budowę centrum dystrybucyjnego Lidla w Gietrzwałdzie. W najbliższy piątek i sobotę (13 i 14 grudnia), pod sklepami należącymi do sieci odbędą się protesty w tej sprawie. Demonstracje będą miały miejsce w ponad 80 miejscowościach w całej Polsce. Główną pikietę zaplanowano pod dyskontem przy ulicy Wolskiej w Warszawie. Do wzięcia udziału w wydarzeniu ochoczo zachęca m.in. europoseł Grzegorz Braun.

W sobotę 14 grudnia, o godzinie 13:00, obok sklepu Lidl znajdującego się przy ulicy Wolskiej 19/25 w Warszawie odbędzie się pikieta, podczas której uczestnicy i zaproszeni gości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:10
StoryEditor
Uwaga na wątpliwej jakości kalendarze adwentowe z Lidla! Sieć wycofała część z nich ze sprzedaży
6 grudnia Lidl wycofał ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych wyprodukowanych dla sieci przez jeden z zakładów firmy Milano (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl wycofała ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych, wyprodukowanych dla niej przez zakład produkcyjny KDC Pomorzanka, należący do firmy Milano. Powodem tego ruchu był "nieprawidłowy smak i zapach umieszczonych" w nich czekoladek.

11 grudnia br. Główny Inspektor Sanitarny wydał komunikat, w którym ostrzega konsumentów przed zmianami organoleptycznymi czekoladek umieszczonych w niektórych partiach kalen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 14:39