19.08.2024 / 08:55
StoryEditor

Prezes UOKiK wszczął postępowania wobec Coca Cola HBC Polska i dziewięciu innych spółek! Chodzi o zatory płatnicze

Coca Cola HBC Polska nie płaci w terminie dostawcom? (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Aż 10 postępowań wobec spółek, które według UOKiK nie płacą w terminie swoim dostawcom, wszczął prezes urzędu antymonopolowego Tomasz Chróstny. Jednym z podmiotów opóźniających się ze spełnianiem świadczeń pieniężnych jest Coca Cola HBC Polska.

Na liście znalazły się również spółki: Delpharm Poznań, DOZ S.A. Direct sp.k., Emerlog, Mahle Behr Ostrów Wielkopolski, Padma, Przedsiębiorstwo Budowlane Granit, Suder...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2024 / 14:33
StoryEditor
To już pewne. Mars przejmie producenta chipsów Pringles
Mars przejmie producenta chipsów Pringles (fot. Surja Sen Das Raj/Unsplash)

14 sierpnia koncern Mars, globalny gigant spożywczy, ogłosił przejęcie spółki Kellanova, jednej z dwóch firm powstałych po podziale Kellogg Company. Transakcja, o wartości prawie 36 miliardów dolarów, to największe przejęcie w historii branży żywności pakowanej.

Mars zapłaci 83,50 dolara za akcję spółki Kellanova, co stanowi około 33 proc. premii w stosunku do ceny zamknięcia z 2 sierpnia, kiedy to agencja Reuters po raz pierwszy podał...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2024 / 10:19
StoryEditor
Mocny alkohol w saszetkach jak owocowe musy? Nowa kategoria w ogniu krytyki
Na rynku debiutuje nowa kategoria mocnych alkoholi w saszetkach (fot. Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom)

Na rynku debiutuje nowa kategoria mocnych alkoholi w saszetkach. Produkty mają być dostępne nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale także online. Nowe działania marketingowe producentów wzbudzają kontrowersje. Niektórzy uważają je za próbę przyciągnięcia młodych konsumentów do alkoholu – donosi serwis prawo.pl.

Wódkę w saszetkach przedstawia się jako wygodną formę picia alkoholu. Serwis Prawo.pl podaje, że kolejna firma planuje wprowadzić taki produkt do swojej oferty.

W portal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. sierpień 2024 09:04