28.06.2017 / 10:36
StoryEditor

Media społecznościowe dźwignią promocyjną dla napojów i piwa

(materiały prasowe)
Piwo to napój najmocniej promowany za pomocą reklam wideo online. Spoty jasnego z pianką wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Z danych firmy Gemius wynika jednak, że wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drink. Spoty napojów i alkoholi dotarły do największej liczby internautów dzięki serwisowi Facebook.com.

Temperatura za oknem rośnie, nabierają więc tempa kampanie producentów napojów. Reklamy wideo tej branży oglądało w ubiegłym miesiącu 15,8 mln osób – to 57,3 proc. polskich inte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.02.2025 / 21:32
StoryEditor
BIEDRONKA WPROWADZA DUBAJSKI PRZYSMAK. To nie jedyny pistacjowy produkt w ofercie sieci dyskontów
Kadr ze spotu Biedronki (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Biedronka chce wykorzystać popularność słodyczy opartych na kremie pistacjowycm i wprowadza do wybranych sklepów ciasto fantazja dubajska. Przypomnijmy, że w ostatnich tygodniach słynna czekolada dubajska pojawiła się na półkach placówek Lidl i Carrefour w Polsce. Moda na pistacjowe specjały widać w polskich sklepach coraz mocniej.

Moda na pistacjową czekoladę z Dubaju zaczęła się od viralowych postów na TikToku i Instagramie. Oryginalna czekolada powstała w 2021 roku za sprawą Fix Dessert Chocolatier w Du...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.02.2025 / 13:38
StoryEditor
Gdzie Orlen będzie otwierał nowe stacje? Jan Tar: przestrzeń na nowe inwestycje jest niewielka, ale wciąż istnieją możliwości optymalizacji sieci
Stacja paliw PKN Orlen (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Orlen pozostaje liderem polskiego rynku pod względem liczby stacji paliw. Przy tak dużej skali działalności nie zostaje już dużo miejsca dla nowych lokalizacji. Jan Tar, dyrektor wykonawczy ds. komercyjnych Orlen opowiedział portalio wiadomoscihandlowe.pl o tym, co ogranicza możliwości rozwoju sieci w kraju oraz z jakiego jednak powodu ilość stacji paliw będzie powoli, ale wciąż rosła.

– Jesteśmy niekwestionowanym liderem pod względem liczby stacji na polskim rynku, a to spore wyzwanie dla dalszego rozwoju. Nadal jednak widzimy możliwość otwierania nowych punk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 18:19