15.11.2022 / 19:23
StoryEditor

Maspex chce osiągnąć 15-proc. poziom oszczędności wody wykorzystywanej w procesach produkcyjnych do 2025 r.

Siedziba firmy Maspex (Maspex)
Odpowiedzialne gospodarowanie zasobami wodnymi jest jednym z priorytetów naszej strategii zrównoważonego rozwoju „Efekt Kolibra”. Dążymy do tego by do 2025 roku osiągnąć 15-procentowy poziom oszczędności wody wykorzystywanej w procesach produkcyjnych – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Daniel Karaś, manager ds. społecznej odpowiedzialności w Grupie Maspex.

W swoich zakładach produkcyjnych Maspex wdraża idee gospodarki obiegu zamkniętego, a jednym z ważniejszych rozwiązań jest stosowanie zamkniętych obiegów wody, tam gdzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 08:41
StoryEditor
Neonet zamyka znaczną liczbę nierentownych sklepów. Tonąca sieć próbuje utrzymać się na powierzchni
Neonet sukcesywnie zbliża się do granicy 300 sklepów (fot. mat. prasowe)

Sieć elektromarketów Neonet zamyka część sklepów stacjonarnych. Procesem likwidacji objętych jest obecnie 26 placówek. To działania w ramach procesu restrukturyzacji, który ma uratować spółkę i przywrócić jej rentowność.

Spółka Neonet prowadzi restrukturyzacje w ramach procesu rozpoczętego 1 grudnia 2023 r. na mocy postanowienia sądu rejestrowego. Ma on doprowadzić do poprawy sytuacji fina...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 18:12
StoryEditor
Polacy zamierzają mocno ograniczać wydatki związane z Bożym Narodzeniem. A co chcieliby znaleźć pod choinką?

Polscy konsumenci zamierzają kupić wszystko, co potrzebne na święta, ale będą kupować możliwie najtańsze produkty. Według Barometru Providenta, wydatki związane z organizacją świąt Bożego Narodzenia wyniosą średnio 1453 zł. To o 263 zł niższa kwota niż wskazana przez respondentów podczas ubiegłorocznej edycji badania. Do prezentów podchodzimy pragmatycznie.

– Polacy ostrożnie podchodzą do planowania świątecznego budżetu i starają się nie przepłacać za produkty – podkreśla Karolina Łuczak, rzeczniczka Provident Polska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:01