24.07.2019 / 11:05
StoryEditor

Małgorzata Lubelska zrezygnowała ze stanowiska dyrektora marketingu Grupy Żywiec

Małgorzata Lubelska (materiały prasowe)
Małgorzata Lubelska złożyła rezygnację z funkcji członka zarządu Grupy Żywiec. Jak poinformowała spółka, rezygnacja związana jest z realizacją przez nią kolejnych planów zawodowych w Grupie Heineken. Małgorzata Lubelska zrezygnowała również z posady dyrektora ds. marketingu.

Małgorzata Lubelska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i członka zarządu Grupy Żywiec w 2011 roku. W tym czasie opracowała i wdrożyła nową strategię marketingową portfel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 14:14
StoryEditor
Mleko roślinne najczęściej wybieraną kategorią odzwierzęcych alternatyw. Ile spożywają go Polacy?
Mleko owsiane (fot. Łukasz Rawa)

Rynek produktów roślinnych w Polsce dynamicznie rośnie, a jego wartość w 2023 roku osiągnęła 1,08 miliarda złotych. Jak wynika z najnowszego raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej (PZPŻR), roślinne zamienniki nabiału stanowią już ponad połowę całej kategorii żywności roślinnej, co świadczy o rosnącym zapotrzebowaniu na alternatywy dla tradycyjnych produktów mlecznych. Najpopularniejszymi wyborami konsumentów w tej kategorii są napoje roślinne oraz roślinne odpowiedniki jogurtów.

Raport PZPŻR wskazuje, że największy udział w rynku produktów roślinnych mają napoje roślinne, które od lipca 2023 do czerwca 2024 odpowiadały za ponad 45 proc. wartości sprzeda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 16:33
StoryEditor
Nowa szansa dla lokalnego biznesu. Czy lokalny e-commerce ma szansę zrewolucjonizowaćw polskim handel internetowy?
Czy lokalny e-commerce ma szansę zrewolucjonizowaćw polskim handel internetowy? (fot. fot. Rawpixel.com)

Coraz więcej Polaków wybiera zakupy online, ale w lokalnych sklepach. Trend lokalnego e-commerce rośnie w siłę, a dla wielu jest alternatywą, która pozwala zaoszczędzić czas, pieniądze i wesprzeć lokalne biznesy.

Polacy coraz częściej sięgają po rozwiązania, które łączą wygodę zakupów online z bliskością lokalnych punktów sprzedaży. Tak zwany lokalny e-commerce to rosnący trend, który zy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:17