29.04.2016 / 21:38
StoryEditor

Krzysztof Kaczmarek dyrektorem Regionu Pd. w Kompanii Piwowarskiej

Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej, objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Regionie Południe, (materiały prasowe)
W połowie kwietnia br. Krzysztof Kaczmarek, dotychczasowy dyrektor ds. trade marketingu w Kompanii Piwowarskiej, objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Regionie Południe. To kolejna odpowiedzialna funkcja, którą będzie pełnił podczas swojej siedemnastoletniej już kariery w firmie.

Krzysztof Kaczmarek jest związany z KP od początku jej istnienia, czyli odkąd w 1999 r. Tyskie Browary Książęce połączyły się z Lech Browary Wielkopolski. Do branży piwowarski...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 15:32
StoryEditor
Poczta Polska pod lupą NIK. Sprawa trafi do prokuratury

Najwyższa Izba Kontroli (NIK) w najnowszym raporcie negatywnie oceniła zarządzanie inwestycjami przez Pocztę Polską S.A. w latach 2020-2023. Przeprowadzona kontrola wykazała liczne naruszenia przepisów prawa, warunków umów oraz błędy w zarządzaniu projektami. Nieprawidłowości związane z realizacją strategii cyfryzacji oraz rozwoju nowych usług, w tym sieci automatów paczkowych, mogą skutkować poważnymi konsekwencjami dla spółki. NIK szacuje, że na skutek tych działań Poczta Polska poniosła straty w wysokości ponad 113 mln zł.

Najwyższa Izba Kontroli ujawniła wyniki kontroli, z której wynika, że "przedsięwzięcia, które miały zwiększyć konkurencyjność w obszarze nowoczesnych usług pocztowych, prowadzon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 14:45
StoryEditor
Zielony kierunek Kauflandu. Sieć dąży do zerowej emisji netto w 2050 roku
Drewniany Kaufland w Bratysławie (fot. Linkedin)

Kaufland wyznacza sobie nowe cele klimatyczne. Sieć chce nadal ograniczać emisję gazów cieplarnianych i do 2050 roku dojść do poziomu zerowej emisji netto.

Plan obejmuje całościowe ograniczenie emisji, w tym pełny zakres emisji pośrednich, czyli tzw. Scope 3, co wymaga zaangażowania dostawców i partnerów na każdym etapie łańcucha d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 03:14