31.07.2017 / 09:46
StoryEditor

Grupa Żywiec notuje spadek wielkości sprzedaży, ale zysk w górę

Guillaume Duverdier, prezes zarządu Grupy Żywiec S.A. (materiały prasowe, Grupa Żywiec)
Grupa Żywiec zwiększa zysk z działalności operacyjnej i zysk netto w I półroczu 2017 r. W pierwszej połowie 2017 r. Grupa Kapitałowa Żywiec S.A., producent m.in, Żywca, Heinekena, Warki i Tatry, zanotował spadek wolumenu sprzedaży o 3,4 proc., przy jednoczesnym zwiększeniu skonsolidowanego zysku z działalności operacyjnej do poziomu 174 mln zł, w porównaniu z kwotą 171 mln zł w takim samym okresie 2016 roku. Zysk netto za pierwszą połowę 2017 wyniósł 134 782 tys. zł w porównaniu z kwotą 129 991 tys. zł za analogiczny okres w 2016 r.

W efekcie zmiany modelu biznesowego Grupy Żywiec, który zakładał koncentrację na podstawowej działalności piwowarskiej i budowaniu silnych marek, firma wzmocniła pozycję konkure...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 12:27
StoryEditor
Europejscy konsumenci wydają 888 mld euro na produkty spożywcze. Ile z tego dostaje branża gotowych posiłków?
Europejscy konsumenci wydają 888 mld euro na produkty spożywcze. Ile z tego dostaje branża gotowych posiłków? (fot. Shutterstock)

W ciągu ostatniego roku europejscy konsumenci wydali aż 888 miliardów euro na żywność i napoje i produkty do natychmiastowej konsumpcji, czyli gotowe dania, wynika z najnowszego raportu Circana dotyczącego zachowań konsumenckich.

Raport Circana podkreśla, że tradycyjne granice między sektorem gastronomicznym a sprzedażą detaliczną ulegają zatarciu. Konsumenci coraz chętniej sięgają po gotowe do spożycia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 18:21
StoryEditor
Komisja Europejska ukarała koncern Meta za nielegalne praktyki. Poszło o Facebook Marketplace
Komisja Europejska ukarała spółkę Meta za praktyki handlowe na portalu Facebook (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska nałożyła na właściciela Facebooka, czyli firmę Meta, której prezesem jest Mark Zuckerberg, grzywnę w wysokości niemal 800 mln euro. Kara jest wynikiem praktyk, które Komisja uznała za monopolistyczne, wspierające przewagę Facebook Marketplace - platformy handlowej działającej w ramach sieci społecznościowej Facebook.

W oficjalnym oświadczeniu, cytowanym przez Reutersa, Komisja Europejska wyjaśnia powody nałożenia grzywny. "Komisja Europejska nałożyła na spółkę Meta grzywnę za na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 18:29