07.03.2017 / 15:19
StoryEditor

Grupa Carlsberg realizuje strategię zrównoważonego rozwoju

Browar Carlsberg w Valby, Kopenhaga (By Thue C. Leibrandt - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=30575655)
Firma osiągnęła zamierzone cele w zakresie zmniejszenia zużycia energii, dwutlenku węgla i wody z niemal rocznym wyprzedzeniem. Jak wynika z ogłoszonego właśnie Raportu Zrównoważonego Rozwoju za 2016 rok Grupa Carlsberg jest bliska szybszego zrealizowania swoich trzyletnich celów także w obszarze edukacji nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Od 2015 roku Grupa Carlsberg zmniejszyła zużycie energii (kWh/hl) o 6%, emisję dwutlenku węgla (kg, CO2/hl) o 14% i zużycie wody o (hl/hl) o 6%. Około 17% energii wykor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.04.2025 / 09:35
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex: Biznes poradzi sobie w każdych warunkach [WIDEO]
Krzysztof Pawiński, Grupa Maspex (fot. Wh)

Szef jednego z największych producentów żywności w Europie Środkowej podkreślał w rozmowie w studiu Retail Trends 2025, że mimo geopolitycznych wyzwań, biznes da sobie radę w niestabilnych czasach. Mówił też o wyzwaniach związanych z regulacjami prawnymi. Zobacz rozmowę wideo z prezesem Grupy Maspex.

- Nie sądziłem, że dożyję momentu, w którym wartości, w które wierzyłem, przestaną być azymutem i wyznaczać kierunki zachowań. To nie świadczy źle o wartościach, a o tych, którz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 18:19
StoryEditor
Właściciel kilku sieci handlowych widzi odbicie na polskim rynku. Gdzie sygnały poprawy są najmocniejsze?
Salon marki Vistula w nowym koncepcie w CH Westfield Mokotów w Warszawie (fot.wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Grupa VRG zamyka rok 2024 z wyraźną poprawą wyników finansowych i operacyjnych. Sygnały odbicia pojawiły się szczególnie w segmencie odzieżowym, który po miesiącach spadków notuje wzrosty i lepszą rentowność. Czy to oznacza trwałe przełamanie trendu i początek nowego etapu dla marek modowych spółki?

Z opublikowanego raportu rocznego VRG wynika, że skonsolidowane przychody grupy w 2024 roku wyniosły 1,38 mld zł. To o 73,3 mln zł więcej niż w 2023 roku. Skonsolidowany zysk op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2025 19:43