07.03.2017 / 15:19
StoryEditor

Grupa Carlsberg realizuje strategię zrównoważonego rozwoju

Browar Carlsberg w Valby, Kopenhaga (By Thue C. Leibrandt - Own work, CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=30575655)
Firma osiągnęła zamierzone cele w zakresie zmniejszenia zużycia energii, dwutlenku węgla i wody z niemal rocznym wyprzedzeniem. Jak wynika z ogłoszonego właśnie Raportu Zrównoważonego Rozwoju za 2016 rok Grupa Carlsberg jest bliska szybszego zrealizowania swoich trzyletnich celów także w obszarze edukacji nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.

Od 2015 roku Grupa Carlsberg zmniejszyła zużycie energii (kWh/hl) o 6%, emisję dwutlenku węgla (kg, CO2/hl) o 14% i zużycie wody o (hl/hl) o 6%. Około 17% energii wykor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 11:26
StoryEditor
Carrefour w Jordanii zastąpiony lokalną siecią spożywczą, w tle polityka i bojkot
Majid Al Futtaim był wyłącznym franczyzobiorcą francuskiego Carrefour na Bliskim Wschodzie (fot. Majid Al Futtaim)

Majid Al Futtai, fanczyzobiorca Carrefour na Bliskim Wschodzie, zawiesił działalność Carrefour Jordan i zastąpił go nową marką - Hypermax. Sieć poinformowała o tym we wtorek, nie podając oficjalnego powodu takiej decyzji.

Carrefour Jordan w poniedziałek wieczorem w mediach społecznościowych podał, że nie będzie już dalej działać w Jordanii. „Dziękujemy naszym klientom i przepraszamy za wszelkie n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 11:02
StoryEditor
Podatek handlowy nie uratuje państwowej kiesy. Wpływy z tej daniny będą niższe od zakładanych
Wpływy z tytułu podatku od sprzedaży detalicznej będą w tym roku niższe od pierwotnie zakładanych (fot. Shutterstock)

Zgodnie z przewidywaniami ministra finansów, dochody z podatku od sprzedaży detalicznej (nazywanego też podatkiem handlowym) wyniosą w 2024 r. nieco ponad 4,342 mld zł. Oznacza to, że będą one o ponad 6 proc. mniejsze od zapisanych w ustawie budżetowej.

W pierwszej połowie tego roku podatek od sprzedaży detalicznej zapłaciło więcej podmiotów – z informacji uzyskanych przez portal wiadomoscihandlowe.pl w Ministerstwie Fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 06:18