30.10.2018 / 15:33
StoryEditor

Coca-Cola zarabia coraz więcej na napojach typu light. Zysk wzrósł o 30 proc.

(Fot. Pixabay)
Amerykański koncern Coca-Cola opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał br. Wynika z nich, że zyski napojowego giganta wzrosły rok do roku o 30 proc. do niemal 1,9 mld dol (1,7 mld euro).

Za tak dobry wynik odpowiadają przede wszystkim cieszące się coraz większą popularnością napoje z zerową bądź obniżoną zawartością cukru: Coca-Cola Zero, Fanta bez dodatku cukru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 16:17
StoryEditor
Aldi wchodzi w deweloperkę i buduje mieszkania dla studentów. Na parterze powstają dyskonty niemieckiej sieci
Z danych Aldiego wynika, że tylko w Badenii-Wirtembergii brakuje 46,6 tys. miejsc w akademikach, a w Kolonii ponad 1,5 tys.  (fot. Aldi)

Sieć dyskontów Aldi Süd chce do końca tego roku wybudować nad swoimi filiami w Niemczech ok. 550 mieszkań. Prawie połowę z nich zasiedlą studenci. Lokale powstają od kilku lat głównie w ośrodkach akademickich.

Dzięki Aldi Süd mieszkania dla studentów powstały już m.in. wośrodkach akademickich takich jak Tybinga i Landau (Nadrenia-Palatynat). W Tybindze w 2016 roku sieć wybudowała 40 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 17:25
StoryEditor
Dynamiczny wzrost na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Parki handlowe i centra przyciągają inwestorów
Dynamiczny wzrost na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Parki handlowe i centra przyciągają inwestorów (fot. Shutterstock)

Jak informuje firma Avison Young, transakcje w nieruchomości handlowe osiągnęły 614 mln euro w okresie pierwszych trzech kwartałów 2024 roku. Parki handlowe i obiekty typu convenience odpowiadały za ponad połowę liczby transakcji, a centra handlowe wiodły prym pod względem wolumenu z udziałem 67 proc.

„Parki handlowe i obiekty typu convenience pozostają niezmiennie popularnymi aktywami” – zaznacza Agnieszka Bykowska, Research Analyst w Avison Young.

Dominacja centrów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 23:48