06.12.2016 / 13:41
StoryEditor

Coca-Cola uruchomiła aplikację kulinarną SimplyTastly

(materiały prasowe, coca-cola)
Z okazji zbliżających się Świąt Coca-Cola uruchomiła w Polsce mobilną aplikację kulinarną SimplyTastly, która oferuje ponad 1000 przepisów na pełne menu: śniadania, obiady, kolacje oraz przekąski. Inspiracje kulinarne przygotowane przez współpracujących z marką bloggerów dotyczą zarówno posiłków codziennych, jak i potraw na świąteczny stół.

SimplyTastly - bezpłatnie dostępna w systemie Android, wkrótce również IOS - to wyjątkowa, nowoczesna e-książka kucharska, współtworzona przez czołówkę polskiej blogosfery kulin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:13
StoryEditor
Tjæpt następcą Netto Express. Właściciel dyskontowej sieci testuje nowy koncept sklepu spożywczego!
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)

Salling Group kończy testy konceptu Netto Express, będącego "wygodnym" dyskontem, wyciąga wnioski i rusza z nowym pilotażem. Pierwsza placówka pod szyldem Tjæpt ruszy już w kwietniu. Czym się będzie wyróżniać?

Testy sklepu Netto Express ruszyły pod koniec 2023 r. w Østerbro (dzielnica Kopenhagi). Placówka ta działała w pobliżu "zwykłego" sklepu Netto, różniła się jednak od niego innym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 18:15
StoryEditor
Gigantyczna inwestycja właściciela Lidla i Kauflandu w produkcję żywności. Jakie kategorie chce rozwijać Grupa Schwarz?
Gigantyczna inwestycja właściciela Lidla i Kauflandu w produkcję żywności. Grupa Schwarz rozwija produkcję żywności (fot. Shutterstock)

Grupa Schwarz, do której należą sieci Lidl i Kaufland, ogłosiła ogromną inwestycję w produkcję pieczywa. Firma planuje rozbudowę swojej piekarni przemysłowej Bonback w Halle, przeznaczając na ten cel ponad 300 mln euro. Inwestycja ma pozwolić na zwiększenie skali produkcji i stworzenie ponad 400 nowych miejsc pracy.

Rozbudowa należącej do Grupy Schwarz piekarni obejmie kilka kluczowych elementów. Powstanie nowy, dwupoziomowy budynek produkcyjny, który pomieści dodatkowe linie piekarnicze. D...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:08