07.08.2017 / 13:44
StoryEditor

Browar Van Pur zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie dla piwa Łomża

(materiały prasowe, Van Pur)
Marka Łomża, należąca do spółki piwowarskiej - Van Pur, zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie. Zespół Brand Strategy&Consumer Research w Deloitte opracował całościową strategię relaunchu marki Łomża, na jej podstawie przygotowane zostały nowe opakowania oraz aktualnie trwająca kampania wizerunkowa.

Nowe opakowanie piwa Łomża to pierwszy element rebrandingu marki. Zmianie uległa nie tylko identyfikacja wizualna – logotyp, typografia marki oraz etykieta, zaprojektowane prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 15:39
StoryEditor
Ikea inwestuje w zrównoważony rozwój, a jednocześnie zwiększa przychody. Na ile ekologiczna jest działalność sieci w Polsce?
Wszystkie sklep Ikea w Polsce korzystają wyłącznie z energii odnawialnej (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Grupa Inkga - właściciel sieci Ikea - znacząco zredukowała swój ślad węglowy. Szło to w parze ze zwiększeniem skali działalności - w ostatnim roku przychody Grupy wzrosły o 23,7 proc. Jak bardzo zrównoważony jest detaliczny biznes Ikei w Polsce?

Na przestrzeni ośmiu, od roku finansowego 2016, który jest punktem bazowym do roku finansowego 2024, Grupa Ingka globalnie zmniejszyła swój ślad węglowy o 30,1 proc. Dla porówn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 12:22
StoryEditor
Czy social media zrewolucjonizują branżę beauty? Większość klientów informacje o produktach bierze właśnie z nich
Czy social media zrewolucjonizują branżę beauty? Większość klientów informacje o produktach bierze właśnie z nich (fot. Adobestock)

W dobie dynamicznie zmieniającego się rynku e-commerce, media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji zakupowych. Jak wynika z badań zleconych przez markę Douglas, social media są nieodzownym elementem budowania relacji z klientem w sektorze beauty.

Według badań przeprowadzonych przez Minds&Roses na zlecenie Douglas, aż 64 proc. konsumentów czerpie informacje o produktach kosmetycznych z platform takich jak Instagram (20 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 17:11