20.08.2020 / 06:41
StoryEditor

Browar Van Pur idzie na ratunek. Łomża sponsorem tytularnym drużyny Vive Kielce

Jagoda Iwańczuk, prezes Van Pur, właściciela marki Łomża (Van Pur)
Drużyna 17-krotnych Mistrzów Polski w piłce ręcznej i zwycięzców Ligi Mistrzów z 2016 roku ma nowego Sponsora Tytularnego, którym została marka Łomża, należąca do spółki piwowarskiej Van Pur S.A. Od nowego sezonu we wszystkich rozgrywkach zespół występować będzie pod nazwą Łomża Vive Kielce. Kontrakt podpisano na 4 lata z możliwością przedłużenia.

- Nawiązanie współpracy z najlepszym zespołem w historii polskiej piłki ręcznej to dla nas szczególny moment. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wesprzeć ją w walce o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.01.2025 / 11:22
StoryEditor
Marek Bucior, CEDC: Zawsze umieliśmy dostosować się do lokalnych gustów, nigdy nie próbując narzucać naszych, polskich
Marek Bucior, szef CEDC (ZP PPS)

– Jesteśmy liderem i nie będzie łatwo nas zdetronizować. Od przejęcia (CEDC przez Maspex – przyp.red) minęły dwa lata, ten proces integracji nauczył nas wielu rzeczy. Chcemy na pewno uporządkować biznes alkoholowy – nie tylko w Polsce, ale też w krajach, z którymi współpracujemy. Chcemy przekazać nasze know-how do rynków zagranicznych, bo wiemy, jak nasza pozycja lidera w Polsce została zbudowana – mówi w rozmowie z naszym portalem Marek Bucior, szef CEDC, dyrektor generalny Business Unit Spirits Grupy Maspex.

Pracował Pan na wielu rynkach Europy Wschodniej i południowej, między innymi w Rumunii, Czechach, na Słowacji czy na Węgrzech. Ma pan doskonałe rozpoznanie tych rynków. Jak wygl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.12.2024 / 12:02
StoryEditor
Żabka podnosi jakość swojego kącika kawowego. Wstawiła do sklepu profesjonalny ekspres kolbowy
Ekspres kolbowy w Żabce (fot. Żabka)

W topowej lokalizacji w Warszawie sieć Żabka postanowiła przetestować nowy ekspres do kawy. Kolbowe urządzenie jest dwójdzielne, tzn. może robić dwie kawy na raz i być obsługiwane przez dwie osoby jednocześnie.

Ma to oczywiście znaczenie w kontekście przyspieszenia obsługi klienta. Najważniejsze jest jednak samo urządzenie - firmy WMF, a dostarczone przez Primulator. Z racji swoich gab...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. styczeń 2025 22:25