19.05.2023 / 12:46
StoryEditor

Bez cukru. Super smak. fritz-kola superzero podbija segment produktów bez cukru

fritz-kola superzero podbija segment produktów bez cukru
Nowa fritz-kola superzero przenosi bezcukrowe doznania na wyższy poziom. Napój wzbogaca rosnącą kategorię produktów typu zero¹ intensywnym smakiem fritz-koli oraz dużą dawką kofeiny przy zerowej zawartości cukru. Najnowszy produkt z rodziny fritz-koli wszedł do sprzedaży w Polsce.

Najwspanialsze zero w historii 

Podczas tworzenia superzero priorytetem marki było stworzenie produktu bez cukru, przy jednoczesnym zachowaniu oryginalnego smaku fritz-koli, zachwycając podniebienia konsumentów. Intensywny smak koli, wzbogacony dodatkową dawką kofeiny z naturalnego ekstraktu z orzechów kola oraz nutą cytryny jest apetyczną alternatywą dla obecnej wersji fritz-koli "bez cukru" w białym opakowaniu. Do tego fritz-kola superzero jest wegańska, tak jak wszystkie produkty marki.

Doskonały impuls do orzeźwienia bez cukru

Nowa kola zaspokaja główne potrzeby wymagającej grupy konsumentów. Kupując kolę wybiorą oni produkt, który będzie wspierał ich świadomy styl życia i jednocześnie będzie dostarczał im przyjemności. To właśnie cechy, których wielu konsumentów szuka i nie odnajduje w typowych napojach bezcukrowych².
 

Zero to nic nowego; prawie każdy producent coli ma w swoim asortymencie wersję bez cukru - mówi Mirco Wolf Wiegert, założyciel i dyrektor zarządzający fritz-kulturgüter. Nasz produkt jest czymś więcej niż zwykła kola bez cukru. Chcemy, aby nie tylko dobrze smakowała, lecz była super dobra. 

Nowa fritz-kola superzero jest już dostępna do zamówienia u przedstawicieli handlowych. Wprowadzeniu na rynek towarzyszyć będą eventy, degustacje na żywo, samplingi, działania PR i social media.

Łatwa do rozpoznania fritz-kola superzero wyróżnia się unikalnym czerwono-czarnym designem. Wybór fritz-koli oznacza odpowiedzialną konsumpcję, gdyż marka stawia na wysoką jakość produktów spożywczych oraz kulturową wartość. fritz-kola superzero oferowana jest wyłącznie w małych, szklanych butelkach: 0,2l and 0,33l. fritz-kola postrzega się jako dobro kulturowe, a nie tani produkt masowy. 
 


Źródła

¹Bron: Nielsen, LEH + DM + GAM, obrót w 1000 // do segmentu lekkiego przypisana jest fritz-kola bez cukru 

²Bron: Mintel, Carbonated Soft Drinks - Germany - 2021; Döhler Trend Presentation, 2022 r. 

23. grudzień 2024 07:45