25.09.2022 / 11:03
StoryEditor

Będzie duża nowelizacja opłaty cukrowej! Napoje sprzedawane przez internet zostaną objęte daniną

Opłata cukrowa obowiązuje od 1 stycznia 2021 r. (fot. Pexels)
Ministerstwo Finansów pracuje nad zmianą przepisów o tzw. opłacie cukrowej. Resort twierdzi, że chodzi jedynie o doprecyzowanie obowiązujących regulacji, w praktyce jednak zmiany będą istotne - jedną z nich będzie obciążenie opłatą cukrową napojów sprzedawanych przez internet. MF planuje też przeniesienie obowiązku zapłaty opłaty: z podmiotów dokonujących sprzedaży detalicznej lub sprzedających napoje do punktów sprzedaży detalicznej na producentów, importerów oraz podmioty nabywające wewnątrzwspólnotowo napoje.

Uwaga! Równolegle z pracą nad zmianami w opłacie cukrowej, Ministerstwo Finansów pracuje nad nowelizacją opłaty małpkowej. Oba parapodatki wprowadzane były wspólnie, w jednym ak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 16:14
StoryEditor
Magdalena Nazarewicz, Mr. DIY Poland: szukamy klucza do serca polskich klientów [Retail Trends 2025]
Magdalena Nazarewicz, Business Development Director w Mr. DIY Poland

Magdalena Nazarewicz, Business Development Director w Mr. DIY Poland była jednym z gości kongresu Retail Trends 2025. Przedstawicielka sieci, która w minionym roku zadebiutowała na rodzimym rynku, opowiedziała m.in. o planach firmy na najbliższe miesiące.

Podczas kongresu Retail Trends 2025, na scenie Channels Trends, odbył się fireside chat z udziałem Magdaleny Nazarewicz, przedstawicielki sieci Mr. DIY w Polsce. W trakcie ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 09:27
StoryEditor
Grupa modowa Kappahl udostępniła wybrane produkty ze swojego portfolio na platformie e-commerce Zalando
Grupa modowa Kappahl rozszerza współpracę z Zalando (mat. prasowe)

Jak podaje spółka, celem nawiązanej tuż przed końcem minionego roku, a rozszerzonej obecnie współpracy jest dotarcie do nowych odbiorców i zaprezentowanie im marek Kappahl oraz Newbie. Obecnie produkty Grupy Kappahl dostępne są już na ośmiu rynkach europejskich Zalando, w tym również w Polsce.

Zalando to największa i najbardziej prestiżowa platforma modowa online w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów i oferująca tysiące renomowanych marek. Współpraca z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 06:41